Haai meiden, Vandaag groei echo gehad. Viel een beetje tegen. Baby loopt 4 weken voor op groei! Daar zijn we best wel van geschrokken. Verloskundige maakt zich niet direct zorgen! zij zegt het is gewoon een groot kindje. ik maak me stiekem wel zorgen!!
Hoi allemaal, hier ben ik ook weer even... Ik lees wel steeds mee hoor, via mijn telefoon, maar heel veel puf heb ik steeds niet om te reageren, sorry...! Maar leef wel met jullie allemaal hoor, en vind het super om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Hier gaat het allemaal z'n gangetje, de kleine groeit goed en zolang ik rustig aan doe gaat het met mij ook goed. Rustig aan doen doe ik dus ook, ik werk nog steeds niet en ik blijf ook thuis tot na mijn verlof. Of en hoe ik dan nog terugga, weet ik nog niet, daar wil ik me nu ook nog niet echt druk over maken. @Ellalalaa; ik dacht dat ik laatst gelezen had dat jou suiker iets aan de hoge kant was? Het kan ook zijn dat daardoor het kindje wat sneller gegroeid is, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat slecht is hoor...! Ons kindje loopt nu 2 weken voor op groei, en de gynaecoloog zegt hier ook dat dat gewoon kan, dan is het inderdaad gewoon een wat groter kindje. Het ene kindje is tenslotte krap 5 pond bij de geboorte, en de ander is 9 pond... Als de verloskundige zegt dat je je geen zorgen moet maken, niet doen hoor, en anders gewoon van de week nog even bellen desnoods en met haar bespreken dat je je toch zorgen maakt, dan kan ze ja vast geruststellen! Nou, ik ga mijn bedje in, ik zal proberen weer wat vaker te reageren! Slaap lekker allemaal!
@ellalala dat is idd een flinke voorsprong kwa groei! kindje verder wel gezond en wel? ik zou ook schrikken hoor maar heb vertrouwen in de vk,die zal t toch wel eerlijk zeggen als er risico's aan zitten? en kan t zijn dat je nu veel eerder bevalt bijv? probeer nog even te genieten meid!
@3x daan Fijn dat het nu beter met je gaat met een hoop rust en geen werkstress! En idd je werk zie je na de bevalling wel weer!!Vor nu toch nog even proberen te genieten meis! @M21 Nog steeds geen veranderingen?Ga je maandag weer testen ook bij geen ongi,of zondag al? *duim duim* Verder nog druk druk met alles deze week? Ik begin nu toch ook wel wat klachtjes te krijgen,heb sinds 2 weken dat ik weleens sterretjes zie, nu werdt ik er gister duizelig en weeíg bij. T was net of ik op een schip zat..Keeg het super warm en dacht heel ff daar ga ik. Maar goed ben blijven zitten,bouillionetje gekregen en t ging wel weer. Bloeddruk ff gemeten die was 90/55 dus daar zal ik wel last van hebben nu.. Zolang ik het niet in de auto krijg vind ik het wel te doen..Anderen ook last van gehad? En kan gewoon niet naar de wc, zooo verschrikkelijk.Heb alles al geprobeerd krijg nu van de ha een receptje,hopelijk helpt het! Ik ga me er toe zetten wat te poetsen en boodschappen te doen,heb vnvd late.. Fijne dag meiden!
Hoi hoi, @Ellalalaa, oh jeetje, das wat 'minder' leuk nieuws om te horen, al is het volgens mij nog niet zo heel erg om je druk om te maken. Zeker niet als de VK het zegt, daar moet je maar op vertrouwen hoor meid! En als je echt twijfelt of onzeker bent, gewoon weer naar haar bellen hoor! Misschien heb je gewoon een groot kindje? Het ene kindje weegt amper 5 pond en het andere 9 ... voel je je voor de rest wel goed? En verwachten ze nu dat je dan ook eerder bevalt of niet? @wendy, fijn he, zo'n lage bloeddruk, I know ... zie ook wel es sterretjes, al moet ik nu afkloppen, want heb het al lang niet meer gehad. Zoute drop wil ook wel es helpen of een cup a soupje tussendoor. Je kan er helaas niets aan doen. En aan de ene kant, wees maar blij, laag is altijd nog beter dan te hoog! Ooh, en heerlijk, obstipatie!!! Altijd fijn ... en dat zal de hele zwangerschap zo'n beetje blijven, bah!!!!! Ben je niet misselijk ofzo trouwens? Vanavond een date, leuk!!! @Driekeerdaan, leuk je weer eens te lezen! Dus je bent ook nog aardig moe. Maar je werkt niet meer, begrijp ik dat nu (sorry, ben het ff kwijt ...). En ik zou me er niet te druk over maken hoor hoe het na je verlof is, nu eerst aan het kindje denken! Hier alles ok! Wordt wel moe van alle opmerkingen dat mijn buik zo huge is, of ik al niet met verlof kan enz enz. 2x op een dag is niet erg, maar meer dan 10x is redelijk vermoeiend en frustrerend. Heb dit ook aan de VK gevraagd vorige week of ik idd zo'n buik heb, maar alles gaat volgens schema en mijn baarmoeder zou gewoon nog wat groter mogen zijn. Ik ben nu 6 kilo aangekomen en dat zit allemaal op mijn buik, ook ben ik niet groot van stuk, dus ja, dan toont het sneller natuurlijk. Zal vandaag/morgen ff buikfoto maken en hier plaatsen, vergeet het iedere x ... Voor de rest voel ik me gelukkig goed, nu beetje verkouden, maar dat was mijn dochter ook, dus zal het wel hebben overgenomen. Dit weekend gaan we een weekendje met de fam weg, gezellig! Neem laptopje denk ik wel mee, maar weet niet of ik tijd heb om te reageren/lezen (hoewel lezen ook wel via mijn mobje kan). Vandaag rustig dagje, wasjes al gedraaid, strax de boodjes halen en op het gemakje alvast wat spulletjes pakken. Volgende week di komen ze de nieuwe meubeltjes voor mijn dochters kamertje brengen, jeej!! Dan kan ze langzaamaan over en kunnen we de babykamer gaan herinrichten. Leuk leuk leuk! @mw21, nog geen nieuws???
Nope...niks alleen obstipatie en gisteravond t zuur temp nogsteeds hoog nu een week stabiel op 36.7/36.8 ( ff snel van me werk)
@deesje Ik heb een late dienst,geen date hahaha...zou mn man ook niet zo leuk vinden denk... Fijn dat je je nu even 'goed' voelt,lekker van genieten!Alvast veel plezier van t weekend! En heb je al zo'n buik dan of zeggen mensen dat die zelden een zwangere gezien hebben?Mijn overbuuf kreeg een 2ling,dat was pas een Buik!! Dus geloof nooit dat jij het daarbij gaat halen..Leuk buikfoto's!! Ik ga er binnenkort ook eens een maken! @m21 spanning blijft dus..Ahhhh
even een snelle tip van Tab: bij mij werkt evergreen (bosvruchten) goed tegen de obstipatie. vorige week niet gegeten en moeite met de wcbezoeken. dus maar weer begonnen met elke dag een pakje en alles is weer op orde! daarnaast 8 kilo in totaal aangekomen tot nu (24 weken) vind het netjes en ik eet heel normaal alleen doe geen ruk hihi ff snel is iets langer geworden, zal binnenkort even goed bijlezen en persoonlijk reageren! groetjes!
@Wendy, oh hihihi, lees het idd nu pas goed, late dienst ...! Maar dacht dat je een vriendinnen-date ofzo had hoor, hihihi! @mw21, stabiel is altijd goed! Bij mij bleef hij ook gewoon heel lang stabiel. Spannende dagen weer! @Tab, leuk je te lezen!! We lopen ook gelijk op he! Dus jij 8 kilo nu, netjes toch?? En goeie tip vwb de obstipatie, ik ga dat ook maar es proberen. Niet dat ik echt heel veel last heb, maar supermakkelijk naar de wc gaat ook niet echt.
@mw21, heb je foto's bekeken hoor! Op de eerste foto zie ik een heel vaag streepje idd, de andere zijn voor mij niet zo duidelijk, sorry ... maar ja, tis dezelfde test, dusse ... heb goeie hoop!!!! En die van Kruidvat zijn altijd erg vroeg met aangeven, IK HOOP HET ZO!!! Wel meteen laten weten he!!
Staat weer in mijn album!! MIDDAG URINE NA THEE DRINKEN! Baal er echt van want in het echt is hij veel duidelijker! Waarschijnlijk late ei en dan kijkend naar temp is t nu 9 dpo
@mw21, ik zie op de laatste foto echt wel een vaag streepje hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZOU HET ZOU HET ZOU HET?!?!????????
Maar niet nu want me vent kom zo hihi! En ochtend urine is volgens mij wel beter als t zo pril is toch?
m21 ff via gsm,klopt dat je testje hebt met licht 2de streep?? ahhhh hoop t echt zo meis! kijk morgen ff in je album ben nu op werk.. duimen draaien heel hard hier!