Vind echt jammer dat ik jullie niet kan laten zien hoe duidelijk ze zijn! Maarja morgenochtend hoop ik! Kan vannacht echt niet slapen denk
ik zie heeeel licht een streepje maar niet zonder te turen inderdaad.. maar is hij in t echt posi of moeten we even wachten met feliciteren? hoooop t zoooooo!!
te gek voor woorden net weer 1 gedaan... dit moet ik snel afleren maar wou ff weten hoe snel t streepje verscheen want in die roes bij die andere had ik dat echt niet door! Maar binn 30 sec staat hij er duidelijk Kan pas echt juigen als hij echt behoorlijk duidelijk is denk
@mw21, ik zie ze echt hoor, de streepjes!! Dus denk dat gewoon zwanger bent ...!!!!! Morgenochtend meteen weer doen, ben benieuwd!! Enne, als je nu 9 DPO bent, dan is het 'normaal' dat ie nog vaag is hoor, dusse ....!!!!!!!! WOW!! Dan moeten we alleen nog megaveel duimen draaien voor vlindertje!!!
Jaaaa hoop echt enorm dat hij nog donderder wordt! En hij is in t echt al 1 tint donkerder Had een mok gekocht voor manlief. Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan maar vind t beetje stom om te zeggen oohhh had aardig positieve test maar we zien wel Je had zijn kop moeten zien! Hij was dolblij maar wist ook niet waar die t zoeken moest heel erg grappig! Enne anders heb je gewoon binnen een week; Positieve zwtest, verhuizen, jarig zijn en nieuwe baan! Oei nu ik dat typ... ze zullen wel lekker blij zijn op mijn nieuwe baan! Maarja heel moeilijk zijn ze niet mijn vriendin is er in april aangenomen terwijl ze 37 weken zwanger was en pas in september kon beginnen Kvertel binnenkort wel hoe mijn 'testdag' eruit zag, was bijzonder!
Mw21: ik zie op de 2e foto ook een vaag streepje ja. Het kan echt zijn dat je een cyclus hebt overgeslagen en dat je nu in de tweede cyclus zwanger bent geraakt. Daardoor is het streepje licht omdat je het dan echt net bent. Je zou kunnen zeggen dat t al een wonder is dat je nu al positief test! Als je nog een paar dagen wacht zal je zien dat er een dikkere streep is. Dan ben je ook zekerder voor jezelf en je partner toch? Hier vandaag voor de echo geweest pffff het zit er echt. Hartje gehoord en een witte stip gezien. Moet wel terugkomen omdat ik natuurlijk nog maar 8 weken was. Met 12 weken krijg ik weer een echo zodat ze t wat beter kunnen zien. Nou moet er weer vandoor. mw 21 ik houd t hier in de gaten ben echt benieuwd voor je gr
Alexanne! Denk ook dat ik wonderlijk vroeg positief test! Denk niet dat het wel al langer en langzame hcg is... Maar me klachtjes die ik de afgelopen tijd benoem zijn ook wel veelbelovend vind ik geeft toch aan dat je lichaam merkt dat er veranderd! Hoop op me verjaardag (maandag) iets meer rust te hebben wb testen En spannend Alexanne! Alweer 8 weken en lekker hartje gehoord! Wouw! Als t bij mij allemaal goed blijft gaan bel ik volgende week en zal ik mijn situatie uitleggen en dan hoop de 3e week van juni of iets te mogen? Kmoet niet vooruit lopen op de zaken...
@m21 o spannend,maar ga er vanuit dat we ook jou morgen officieel mogen feliciteren! @alexanne leuk he dat hartje zien,had ik ook met 8wkn.. wij schelen precies 1wk nu dus? mijn datum staat nog niet vast hoor,pas met 12wkn hier
MW 21: Woehoeoeoeoeoo! ik zeg dat ziet er goed uit! Wat super spannend! Ik zal ook nog even wachten tot morgen ochtend met mijn je uitgebreid feliciteren. NU snel naar bed jij zodat het snel morgenochtend is.....
T voelt nog zo vreemd! Hoop volgende week op een knaltest!!!! maar maak goed hcg aan zo te zien Ga me banner veranderen er vanuitgaand dat ik vorige week maandag mijn ei had WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schrik helemaal van die banner! Die staat gewoon bij mij...!! En die foto is ook van mezelf...!! Kben niet aan het turen voor iemand anders! Ga nu de hele dag op pad met een vriendin laatste dingen voor de verhuizing morgen regelen. Hopelijk wat afleiding zodat ik mijn mond kan houden!
MW21...ik kwam uit bed en dacht meteen HET IS VRIJDAG kwam dus meteen kijken of er al nieuws was en wat zie ik WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA van mij alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd meid Mijn eerste positieve testjes waren nog veeeeeeeeeeeel lichter....ik kon ze alleen zelf zien, totaal niet op de foto te krijgen en mijn streep verscheen ook pas na een half uur ( dit zag ik nadat ik de test kwaad in mn toilettas had gegooid omdat ie wit bleef na 5 minuten ) over een dag of 2 zal je streepje echt wel donkerder zijn Ellallaaaaa....hier ook een kindje dat voor loopt op groei, met de 20 weken echo liep ie bijna 2 weken voor, en langer zwanger zijn kan in ieder geval niet de laatste controle lag mn baarmoeder ook al erg hoog voor de termijn...ik krijg nu ook een groeiecho over 2 weken en word mn suiker geprikt Op zich is hier een groot kindje niet vreemd, papa was ook een reus bij de geboorte, net als de meeste anderen aan zijn kant van de fam. maar of ik nu zo blij zal zijn als er een 9 ponder uit moet komen hahahahaha Het kan idd met je verhoogde suiker te maken hebben, hebben ze hier nog op geprikt? en dan nog zijn het maar schattingen, lees genoeg verhalen van dames waarbij ze een groot kind verwachten, maar die bleken bij de geboorte een volkomen normale lengte en gewicht te hebben ik vind het alleen lastig met kleertjes kopen....doordat ze steeds denken dat de kleine aan de grote kant is, durf ik niks in maat 50 te kopen