(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21

En planten gekocht voor je huisje?
    Je mag gewoon de verloskundige bellen hoor! Die geeft je formulier mee voor uitgebreid lab etc.
    Tip; Geef niet door dat je ei laat was en dat je "veel' getest hebt. Laatste test voor posi 1 week ervoor bijv. Dan weten ze niet hoe ver je bent en mag je eerder voor een echo!
    Heb ik ook gedaan en ik mocht 2 weken later al voor een echo!
    En nu dus weer met 12 weken :)
    T is maar een tip!

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha ja had ik al bedacht! Mijn laatste ongi was toch echt 10 april :p

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dames! Hoe is t vandaag met dit heerlijke weertje!
    Krijg de hele dag al felicitaties binnen en dan moet ik me heel snel bedenkrn dat t voor me verjaardag is en niet voor me zwangerschap haha!!

Gisteravond water in mijn bierflesje gedaan. Nog even iets zoeken in dezelfde kleur als rose haha

af en toe zo een menstruatie krampje of steekje dan schrik ik ff maar dan moet ik me heel snel bedenken dat het erbij hoort!

Er staat een cb test in mijn album...ben verder niet verslaafd ofzo haha Als ij van de week een knal 2x5 heb stop ik ermee :p

4. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    aardbeiensiroop als rose?

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja zoiets denk of dubbelfris? Net verloskundige gebelt! Nu valt t kwartje pas echt...

Gebelt voor echo kon pas 21 juni ik de verloskundige weer gebelt en die vond t ook laat! Ander telefoonnummer gehad die kan ik morgenochtend weer bellen en als die in week 24 geen plek heeft mag ik zelfs t ziekenhuis bellen, top zeg!

6 juni intake gesprek bij verloskundige. Spannend!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    m21
    gefeliciteerd met je verjaardag meis!
    leuke dag gehad?
    ben benieuwd hoe snel je voor echo mag,
    ik kreeg mn 1e aanvraag pas na intake
    verloskundige dus ik moest toch ff wachten..
    ik zou proberen na 6wkn ivm hartje zien
    kloppen (moet je natuurlijk zelf weten,
    maar ik vond het fijn te zien dat dat al
    klopte iig!)

ik ga nu slapen,net late gedraaid en mag
    om 7u weer beginnen pffffff...

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hai hai!
    Hier ook weer terug van ons weekendje weg. Was errug gezellig, veel plezier gehad en ook nog goed weer, zeker zondags! De kids hebben zich ook helemaal vermaakt, dus dan is het al gauw goed he! Helaas komt er van uitrusten dan niets, dus dat doen we dan nu maar, hahaha!
    Moet nog wel teruglezen, maar alvast wat dingetjes die ik heb onthouden:

@Wendy, weer lekker aan de bak today! Heftig hoor, eerst een late en dan een vroege, pfff! Werk ze in ieder geval! Ben je trouwens nog steeds niet misselijk??

@mw21, hihi, ik zou net als Tab zeggen, siroop ofzo als rode wijn. Ik hoorde ook wel es dat ze als witte wijn (of rode) iets van dubbelfris drinken, haha!
    En heb je de afspraak nog kunnen vervroegen, heb je al gebeld?? Echt super dat je zwanger bent he!!!

@de rest, kom later weer terug, ze komen nu de meubeltjes brengen voor mijn dochtertjes roze kamertje (hihi, was dat nu Alexanne of Driekeerdaan die ik daar ook over hoorde??). Ben erg benieuwd! Dan alles inrichten (moet voor het grote bed waar ze nu in gaat slapen strax nog dingen kopen) en langzaamaan mag ze dan over. Dan kan ik ook haar 'oude' kamertje weer babyklaar maken!
    Voel me voor de rest heel goed, alleen komt het maagzuur nu 's avonds wat opzetten, vervelend. Moet echt opletten wat ik eet dus. Maar al met al is dat het enige, dus geen klagen ...!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tegen maagzuur heb ik gisteren antagel gehaald bij de apotheek....had al rennie's en gaviscon e.d. geprobeerd, hielp helemaal niks en werd er echt gek van
    Vannacht eindelijk eens HEEEEEEEEEEEERLIJK geslapen, zonder maagzuur, met de antagel ;););)

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Pandora, thanks voor de tip! Had er al vaker over gehoord! Heb vd week voor het eerst een Rennie genomen, dat hielp. Nog wel tenminste, haha! Maar ik houd het in mijn achterhoofd!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pandora fijn dat je een goed middel hebt gevonden!

Deesje leuk hoor zo'n weekend weg!

Echo op 15 juni om 3 uur
    dus nu al gezeik op me nieuwe werk. Gezegt dat ik voor me knie naar t ziekenhuis moest. Moest ik op mijn vrije dag plannen dus weer gezegt dat diegene er dan niet is... Degene die ik dan alleen laat op de groep spreek ik morgen pas. Knijp t een beetje dat zij t niet goed vind....

Soms voel ik niks en dan weer onwijs pijnlijke borsten goed tegen hihi!
    Wel gezegt dat ij erg onregelmatig ben maar ze zegt er voor alsnog vanuit gaat dat ik 7 weken ben... Ik natuurlijk niet na me negatest tussendoor
    maarja ff zo gelaten haha
    Fijne avond!
    X

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje
    Fijn dat het weekendje geslaagd is! En al een beetje bijgekomen?
    Nee hoor ben nog niet misselijk geweest, wel beetje weeig gevoel af en toe maar dat is te verwaarlozen. Mijn grootste 2 "klachten" zijn obstipatie en zere boobs..Kom dus tot heden goed weg..

maagzuur nog geen last van maar zal t middeltje onthouden,je weet maar nooit!Heb ook snel last van maagpijn dus vrees t wel te gaan krijgen..

@m21
    Spannend hoor nog ruim 2 weekjes wachten dus en dan DE 1e echo! Dan ben je bijna 7 weken toch of niet? Dan heb je kans al een hartje te zien kloppen!! En laat ze idd maar even in de waan dat je al verder bent,komen ze dan wel achter haha..

Ik dood moe nu,ga toch sporten want anders doe ik helemaal niets meer haha. Vanacht ook niet veel geslapen maar we gaan maar door he..

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal,

het is rustig hier! ;)

@MW21; alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad? Haha, water in je bierflesje... Slim!! Ik drink nu soms alcoholvrij rose-bier, ik vind rose-bier zo lekker bij het bbq-en, en alcoholvrij smaakt vrijwel hetzelfde.
    Spannend, aftellen tot de eerste echo... Wel jammer dat je daarmee misschien problemen krijgt op je nieuwe werk, kon je geen afspraak krijgen op een dag of tijd dat je niet hoeft te werken?

@Deesje; mijn dochtertje krijgt ook een "roze" kamer, hihi... Leuk he, een echte meidenkamer. Het is nu nog de kamer van haar zus, maar die krijgt nu de zolderkamer, en aangezien de "roze" kamer bijna niet gebruikt is, hoeven we er eigenlijk weinig aan te doen. Verduisterende rolgordijnen en haar nieuwe prinsessengordijnen ophangen, alles inrichten en klaar! :)

@Pandora; vervelend dat je zo'n last had van maagzuur, wel fijn dat je er nu wat voor hebt gevonden wat goed helpt! Hier helpt tot nu toe een hapje vanille-vla nog goed, en soms een rennie. Maar ga het zeker onthouden!

@Wendy; heb je je werkdagen een beetje vol kunnen houden? Die moeheid wordt straks wel wat beter hoor, als het goed is... Wel fijn dat je niet echt misselijk bent!!

Hier maandag nog een "avontuur" beleefd met onze kleine meid... Op weg naar de supermarkt viel ze, ze struikelde. Ze had een schaafwondje, bovenop haar enkel, maar we waren bijna bij de winkels dus we hebben samen prinsessenpleisters gekocht. Op een bankje even erop gedaan, en toen was het "over", zoals dat dan bij kinderen gaat... Ze stond op van het bankje, ik doe de pleisters in m'n tas, en ze draait zich opeens naar me om, lijkbleek, zegt "mama", draait haar ogen weg en viel zo steil achterover... Pfff, ik schrok me helemaal te pletter! Bij de drogist mochten we mee naar achter, en omdat ze zo suffig bleef, maar gelijk de huisarts gebeld. Door een medewerkster van de drogist naar de huisarts gebracht, want manlief was aan het werk (vrachtwagenchauffeur, dus ook niet 1-2-3 thuis) en schoonmoeder was ook net buiten de plaats. Huisarts heeft haar even nagekeken, dat wilde ze niet en ze werd flink boos, dat was op zich een heel goed teken! Dus gewoon weer naar huis, ze was erg moe dus lekker in bed gelegd en na 45 min. even wakker gemaakt. Waarschijnlijk had ze een hele lichte hersenschudding door het flauwvallen, ze is 2 dagen erg rustig geweest en ging veel op de bank liggen. Vandaag ging het weer goed, ze heeft volop praatjes en heeft ook weer lekker buitengespeeld gelukkig!
    Pffff, ik zie haar steeds zo voor me, was zo'n naar gezicht om te zien, bah... Maar gelukkig liep het goed af.

Vandaag weer voor controle bij de gyn geweest; bloeddruk heel netjes 120/70) en het kindje groeit goed. Het loopt nog steeds 1 1/2 - 2 weken voor, maar de dagcurve (suiker) was goed, dus ze maakt zich er absoluut geen zorgen om. Het is dan gewoon zo dat dit gewoon een wat groter kindje is, zegt ze. Over 2 weken heb ik weer controle.

@Ellalalaa; ben jij al in het ziekenhuis geweest i.v.m. de groei van je kindje?

13. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    driekeerdaan: das effe schrikken zeg met je dochter!!
    Wat een verhaal joh... Gelukkig gaat t nu weer beter en is het niets ernstigs maar begrijp dat je geschrokken bent.

Mw21: begreep dat t nog steeds is blijven plakken ;) Houden zo! Nog effe en je gaat dus voor de echo? Spannend joh!
    Ik moet de 16e weer. Dan ben ik 12 weken en t schijnt dat je dan al veel meer ziet...dus we zien t wel. Kan haast niet wachten op de 20 weken ik ben zo benieuwd wat het wordt!!!!!

Voor de rest heb ik niet echt bij kunnen lezen. Hoop dat t met ieder lekker gaat en lees gauw effe bij. Ik zelf ben zoooo moe en heb erg last van mijn hooikoorts ook hele gevoelige boobs..

hugs

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @3xdaan

Jeetje meis. Dat klinkt heftig van je dochtertje!Ik zou me ook rot schrikken!Is ze nu weer helemaal de oude?Kinderen vergeten wat dat betreft dingen snel (gelukkig!). Hopelijk was t een 1malig iets!

@Alexanne
    Jij de 16de voor 12 weken echo,ik mag de 14e (di) gelukkig meteen om 8.45u dus hoef niet te zenuwen heel de dag..
    Jij mag al wel vroeg dan,fijn hoor!
    Ik ook mega moe en nog steeds pijnlijke boobs,en mega geobstipeerd grrrr..Maar verder niets te klagen hoor!

@m21
    Nog steeds op je roze wolkje meis??Testen al meer knal?

Jullie ook lekker genoten van het lekkere weertje?
    Ik was heerlijk vrij,en morgen gelukkig ook!Mag daarna weer door tot mn verjaardag woensdag..pfff -->niet aan denken nu haha

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #1915 mw21, 2 jun 2011
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
    Hey!
    Ja testen staan in album!!

Wat een ongeloofelijke vermoeidheid! Dat is toch niet normaal? Ben altijd topfit, veel energie ga altijd door en nu zegt me verloskundige dat ik naar mijn lichaam moet luisteren en evt overdag moet bijslapen...mijn god!!

En borsten knallen bijna uit me bh en me tepels herken ik niet meer haha wat een veranderingen! Ook moet ik echt zin maken om te klussen :p

Ook heb ik nu al bijna geen smoezen meer; tentfeest, bbq, verjaardag, de 17e met vriendinnen kamperen pfff! Hoop echt dat ik er met de echo achter kom dat ik iets verder ben :)

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21

Welkom in de wereld die zwanger zijn heet haha..
    Ik nu ook al ruim 1 bh maat groter (manlief vind het ge-wel-dig) Maar ook sta toch iets minder in de klus stand,ben gewoon moe de hele dag,of ik nu net wakker ben of ga slapen maakt niks uit..
    Maar goed t wordt beter zeggen ze,ik normaal ook een wervelwind maar nu sukkel ik maar wat aan,ach ja ook wel eens lekker en met dit weer helemaal!
    En tsja smoesjes..Ik hoef er gelukkig niet veel te verzinnen,er zijn er een paar die nog niets weten maar die vertel ik het als we onze verj vieren 11-6 dus dat is nog maar even..
    Dus ik heb niet veel tips vor je helaas..
    Ben benieuwd naar je echo meis!

Fijne zonnige dag meiden!

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zeg jr dan heel goed tegen iedereen dat mensen hun mond moeten houden? In zo'n dorp als bij ons en allebei bij een grote scoutingclub nou haha!

Nog vraagje Wen jij had bij dag 55 posi test wanneer had je ook alweer echo en hoever was je toen? Als ik kijk naar me temp stijging en lichte positieve test denk ik dat me banner klopt maar als ik kijk naar hoelang ik al symp denk ik langer...!

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    ik had echo toen ik precies 8wkn was,
    dus toen ik teste was ik ong 4wkn zwanger,
    mocht met 6wkn naar verloskundige en
    2wkn erna echo..
    ik had tijdens testen nog geen sympthomen
    kwam bij mij 2weken later pas allemaal..
    ik denk dat je goed zit hoor met je
    berekening tot nu toe. anders
    zou t hcg gehalte ook niet kloppen/
    goed zijn voor de termijn die je bent als
    je van langer uitgaat..

hier houden ze hun mond wel hoor gelukkig!
    dus nog niets uitgelekt gelukkig..

ik schiet nog ff terras op met mn dinnetje
    ff hapje eten,heb zin in salade (zonder
    komkommer haha)

19. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy: heb precies dezelfde klachten als jij! Borsten groeien als kool en kan moeilijk naar de wc. Ook ben ik nu al aangekomen terwijl bij mijn dochter pas bij 16 weken wat te zien was. Nu begin ik nu al een opgezette buik te krijgen. Zo vervelend. OP deze manier kan ik het bijna niet geheim houden. Pas geen 1 broek meer! Zo frustrerend..

mw21: ik kreeg netals wendy pas na 2 weken de symptomen dus ja misschien ben je al langer! Even de echo afwachten...wanneer mag je precies?
    Heb ook even het stukje gemist hoe je t je man verteld hebt...?
    Ook al misselijk of dat nog niet?
    Wat je zegt over minder zin in sex dat heb ik niet helaas. Wat zo balen is is dat we nu bij mijn ouders inwonen en mijn vriend niet durft...misschien heb ik daarom wel meer zin omdat je weet dat je partner geen zin heeft wordt het weer wat spannender.....ik weet t niet....

Maar goed ik ga er weer vandoor ben net naar de film geweest tofasttofurious. Echt 1 en al spanning...

ga nu wel slapen chao

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik heb de 15e al een echo!
    En had me vent allerliefste papa mok gegeven :) en knap dat je zo'n engefilm hebt gekeken hou ik helemaal niet van haha!

de hele week van alles gevoelt en vandaag helemaal niks! Wordt ik natuurlijk meteen onzeker van :(

Deel Deze Pagina