Nou dat van gisteren neem ik terug haha voel me baarmoeder bij elke beweging. Zelfs niezen deed pijn! en wat ben ik er blij mee hihi
Goedemorgen! Ik dacht ik kom weer eens ff snel spieken.. Moet nu zoveel werken,en heb er eigenlijk helemaal geen puf/zin in,sleep me de dagen door.. Ben woe 1 dag vrij maar dan ook jarig dus nog een (gezellig) druk dagje,en t weekend pas vrij. (sorry,ff zeuren..) m21 Bij jou zetten je klachtjes goed door,fijn hoor meis (althans in de zin van goed teken haha) Hoe is het met de andere dames? Iedereen fijn weekend gehad,behalve de sukkelaars die net als ik gewoon werken met 27gr? Hier komt t nu met bakken uit de lucht,moet nog boodschappen doen en de hond moet uit..Maar t koelt nu wel ff lekker af binnen,t was zo benauwd gister binnen.. Verder tel ik stiekem af tot vlgende week di, echo!!! Heb al echt een buik(je) volgens manlief echt een zwangerbuikje.. Verder de 28ste heerlijk naar Griekenland,hopelijk met een mooie echo in ons achterhoofd.. Ik ga ff aan de poets etc. Fijne maandag allemaal!
Ja, zekers stil hier!! Gisteren erg druk gehad op het werk, vandaag een vol dagje thuis en morgen weer werken, hopelijk dan wat rustiger zodat ik ff kan reageren Hoe zou het met Vlindertje idd zijn? Fijne avond!!
haaai, Even een snel echo berichtje. Hier gisteren naar ziekenhuis geweest voor extra onderzoek bij Gyn. (loop bij VK) vanwege het feit dat Baby heel erg voor loopt op groei. Vooral haar buikje. Gyn heeft niets afwijkends kunnen vinden gelukkig. Het is gewoon een dikke baby. Wordt zeer waaarschijnijk een 10 ponder! pfff Ben wel opgelucht dat hij niks geks heeft gevonden. Nu maar opzoek naar grotere kleertjes. vraag me af of ze in maat 56 passen gaat! xx
effe weer buurte... mw21: De kwaaltjes horen er allemaal bij!! Zie dat je alweer over de 5 weken bent! Wanneer mag je naar de vk? wendy 399: ja ik krijg nu ook al echt een buik. Ook omdat t de tweede is gaat t een stuk sneller heb ik begrepen. Kan t echt niet langer meer voor de collega's geheim houden...Ze beginnen vragen te stellen....en jij? Las dat t weer met iedereen zijn gangetje gaat. Hier ook nog steeds niet misselijk gelukkig! Op naar volgende week de 12wkn echo!
@Ellalalaa, jeminee, een 10-ponder, wow!! Wordt het dan geen keizersnee? Fijn dat voor de rest alles ok is, gelukkig maar! Begint al echt op te schieten voor jou he, spannend!! @Alexanne, hihi, ik merkte ook dat het bij een 2e veel sneller gaat qua groei. Ben ook erg benieuwd nu naar deze bevalling moet ik zeggen, zou het sneller gaan of juist niet? Fijn dat je niet misselijk bent, gelukkig maar! En idd, op naar de 12 weken echo!!! Willen jullie weten wat het wordt eigenlijk? @de rest, met iedereen alles ok verder, last van kwaaltjes e.d. of juist niet? Hier alles ok! Maandag erg last van bekken/lage rug gehad, veel te druk gehad en gedaan, dus dat merk ik meteen. Nu gaat alles weer prima, vandaag wel wat vermoeider, dus duik zo lekker mijn bedje in. Drie vriendinnen van mij inmiddels bevallen, eentje twee weekjes terug, gisteren en vandaag eentje, dus we zitten volop in de babyboom! Di op kraamvisite geweest, kan me niet voorstellen dat ik strax ook zo'n wurmpje weer heb, wow! Het kamertje van mijn dochtertje begint ook op te schieten, wacht nu nog op een verduisteringsgordijn. Za-middag ff alleen de stad in om wat verdere dingen te kopen. Oh ja, Wendy, jij woont toch in de buurt van Breda? Wij moeten 's avonds naar het Chasse Theater, willen misschien eerst nog wat eten in de stad, heb jij nog leuke tips?!?! Fijne avond!
eeeeh zie dat ik dan pas 11 weken ben.....das vreemd. Ben echt al aangekomen. Vk zegt ook dat mijn darmen opgezet zijn en dan lijkt t helemaal zoveel!
hey meiden, Ik zie dat er weer gebabbeld is na even een rustige periode! @Ellalala Las je andere topic net inderdaad,10 ponder pff da's inderdaad flink!Maar goed t is gezond en dat is het allerbelangrijkst.. Wordt wel extra spannend om je bevalling af te wachten nu! En maat 56, ik denk dat je dat aan de mama's moet vragen die al een kindje hebben,ik snap niets van die maten haha.. @Alexanne Jij dus 11 weken echo ipv 12 volgende week. Ik mag ook dinsdag (ik dan 12+1) spannend he? Ik kan echt niet wachten vind het leuk en eng tegelijk,als alles maar goed is!! Mijn buik ook darmen nog steeds opgezet,en die ranzige psylliumvezels krijg ik niet weg (bah!) @Deesje Jij helemaal in de babymood dus,wel leuk hoor zoveel baby's in de vriendengroep!! Fijn dat jij jezelf ook weer beter voelt! Naar het Chase,waar ga je naar kijken? Hapje eten.. Tsja wat wil je; Luxe; rest/hotel puur achter de kerk stadshap/salade; Korenmaet (havermarkt) Italiaans ; Ell pindro (als ik het goed schrijf) tegenover kerk. Eigenlijk zitten er veel leuke tentjes,gewoon ff de markt opzoeken en kaartjes kijken. Je kunt uit vlees,grieks,italiaans,franse keuken kiezen.. Ik eet eigenlijk nooit op 1 vast adresje,zijn er te veel lekker voor haha.. Fijne voorstelling! Ik mag ook niet mopperen mbt kwaaltjes,oke opgezette buik en toiletgang van een slak,volle boobs (best wel leuk heb kleintjes normaal) gevoeligheid wordt dragelijk nu, en ook NIET misselijk niet 1x geweest (tot nu tenminste). Dus ik prijs me gelukkig! Slaap ook lekker en veel nu,genieten dus. (nu nog even een goede echo dinsdag!!!) Ga nu naar mn bedje,gister jarig geweest en druk dagje gehad,vandaag vroege gedraaid en morgen weer. Zondag vieren manlief en ik samen verj (hij is de 17de jarig) dus volle bak hier dan. Dus nu ff bijtanken mbt slaap/rust. Trusten!!
10 pond...wouw! Als t maar gezond is zou bij mij echt onmenselink zijn haha! Kben maar 1.58 haha had maandag intake bij de verloskundige en die vroeg al met opmeten ; weet niet of dit over 30 weken nog past haha! 2 uur lang gekletst kreeg ook een leuke tas met van alles mee ookal over borstvoeding en waar bevallen gehad. Toen ik thuis helemaal hyper door die tas aant spitten was bedacht ik me wel dat je een soort ' lekker' wordt gemaakt voordat je een echo hebt gehad...of dat nou de beste manier is weet ik niet... Hadden jullie dit ook?
Wendy lekker trouwens geen misselijkheud! Kheb t vooral middag/avond. Ochtendmisselijkheid wat is dat? 1
Hoi, hier ben ik ook weer even! Hier is gisteren weer even gezellig gekletst zie ik! @Wendy & Alexanne; wat heerlijk dat jullie niet misselijk zijn! Dat komt nu vast ook niet meer. Wendy lekker op vakantie dus binnenkort, hmm, Griekenland, ik wil ook! Wij zijn dol op Griekenland, maar slaan dit jaar even over, er moest het nodige in huis gebeuren doordat de slaapkamers veranderd moesten worden, en ik durfde het ook niet helemaal aan met de zwangerschap, om nu nog te gaan, met 31 weken... Volgend jaar maar weer! Oh, en Wendy, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! @MW21; de intake bij de verloskundige al gehad dus... En volgende week de echo? Ben benieuwd! @Ellalalaa; fijn dat er in ieder geval niks afwijkends is gevonden! 10 pond is inderdaad wel fors, maar als je kleintje er net uit is, is het gewoon lekker jou kleine babytje hoor! Hebben ze nog wat over de bevalling gezegd, kan dat dan gewoon thuis of moet je rekening houden met poliklinisch? Ik denk dat je het beste kleertjes in maat 62/68 kunt halen, dat zeggen ze tenminste als het kindje 9 of 10 pond wordt. Ons dochtertje was bij haar geboorte 5 pond (was ook te vroeg etc.) en een maand later kon ze die hele kleine kleertjes al niet echt meer aan, gaat heel snel. Dochtertje van kennissen was 9 pond bij de geboorte en zij kon maatje 62 toen goed aan. @Deesje; jij dus ook last van je bekken/onderrug als je te druk bent geweest... Lastig he. Maar wel een teken dus dat je lichaam je goed aangeeft wanneer je rustig aan moet doen! Heb het hier ook, als ik te veel heb gedaan moet ik echt ff gaan zitten of een tukje doen, anders heb ik de volgende dag echt geen rug meer over. @Pandora; hoe is het met jou? Veel last van de bekkeninstabiliteit of valt het mee nu je meer rust neemt? Hier gaat het op zich goed, zolang ik me rustig hou; gewoon alles gedoseerd doen dus. Dit weekend gaat ons dochtertje over naar de "roze kamer", zoals ze dat zelf zo trots zegt. Wat zal ze blij zijn! Ze loopt trouwens ook al 2 dagen overdag zonder luier, gaat heel goed! Vandaag is ze naar het kinderdagverblijf, ben heel benieuwd hoe het daar gaat, is natuurlijk wat drukker met alle kindjes enzo, maar het zal vast wel goed gaan. Na het flauwvallen vorige week is ze nog een paar dagen wat hangerig geweest, ze was ook hard op haar hoofd gevallen dus daar zal ze echt ff last van hebben gehad. Ze associeerde het "bloed" (korstje op haar enkel) ook steeds met die dag, en het heeft blijkbaar behoorlijk wat indruk gemaakt. Normaal met een schaafwondje ofzo hoor je haar er niet eens over, maar nu was ze er steeds mee bezig, aan iedereen laten zien enzo... Gelukkig is het korstje er nu af, dat scheelt wat drama's... Nou, ik ga maar eens wat doen hier, kamertje even schoonmaken zodat morgen haar spulletjes er in kunnen! Fijne dag allemaal!
Hoi hoi, Effe gauw forumtijd, mijn dochtertje zit ff voor de tv, manlief is om frietjes (die gaan er nog steeds supergoed in, zonder last, haha!). @Wendy, thanks voor de tips! We zijn niet zo van het luxe ofzo hoor, gewoon vlees met friet/pizza e.d. is al prima! We duiken wel gewoon de markt op en zien wel waar we uit komen. Gaan naar een voorstelling van Tijl Beckhand en Ruben vd Meer (vd Lama's), dus ben benieuwd. We zijn toen naar de afscheidsshow van de Lama's geweest in het Chasse, toen was ik zwanger van mijn dochter en nu dus weer, grappig!! Enne, nog gefeliciteerd trouwens!! Mag ik vragen hoe oud/jong je bent geworden?? En nog steeds klachtenvrij (qua misselijkheid), wees blij meid!!!! Oooh, en zometeen naar Kos op vakantie, ikke = jaloers!! Hier zit vakantie er ook ff niet in, zeker vliegen nu niet. Misschien nog een midweekje/weekje in juli/aug last minute in een huisje, maar dat ligt er aan hoe ik me voel en of het uitkomt met het bedrijf. @Driekeerdaan, leuk je weer te lezen! Dus je dochtertje gaat nu over, spannend hoor!! Gaat ze ook nu naar een groot bed of slaapt ze daar al in? Ik zit nog te wachten op een verduisteringsgordijn en moet nog voor het grote bed beddegoed kopen (wat ik morgen wil gaan doen) en dan kan ze ook gaan wennen. Ben ook erg benieuwd hoe ze het zal vinden ...! Dan kan ik tenminste ook aan de slag met de babykamer om die weer opnieuw in te richten. En trouwens, wat heftig dat je dochter ineens flauw viel?! Ik zou me ook helemaal kapot schrikken zeg, wow!! Gelukkig nu niets meer aan de hand. @Ellalalaa, vergat ik nog op te reageren, maar qua maat zou ik dan ook 62 nemen. En ook gewoon 56 op voorraad nemen. Het is zo lastig te zeggen, want van het ene merk valt 56 juist heel groot en bij het andere niet. @Mw21, die tas krijg je idd bij het intakegesprek. Ik weet nog de eerste keer dat ik hem kreeg, heb hem helemaal sneaky meegenomen uit de praktijk, haha! Zitten idd wel leuke dingen in! Hoe voel je je voor de rest? Ik laat het ff hierbij, ff de hondjes eten geven en de tafel zo dekken, mjammie! Fijne avond!
@Deesje mmm frietjes!! Da's toevallig ik ga ook met manlief naar die improvisatie show van hun!Ik ga de 16de in r'dam,Breda was al uitverkocht helaas.. Ik ben 28 jaar geworden,jaja 30 kom inzicht haha. Ik nog steeds niet misselijk hoor,alleen een beetje van de zenuwen voor de echo as dinsdag haha.. Vakantie komt ook inzich gelukkig,ben er aan toe. Ben blij dat ik me tot nu toe goed voel,was in t begin bang dat ik strontberoerd t vliegtuig in moest. Maar ik snap goed dat je het mist hoor,maar ja later een weekje weg is ook lekker toch? En je kunt je centen maar 1x uitgeven helaas.. @3xdaan Ah je meisje al 2 dagen zonder pamper,goed hoor! En bijna naar de roze kamer dus,ben benieuwd hoe ze gaat slapen daar! Bedankt nog voor je felicitatie!(jij ook dees!) Ik ga er weer van tussen,spiek straks nog even!
@Wendy, das zeker toevallig!! Jammer dat je morgen ook niet in Breda moet! Ben wel benieuwd naar de show eigenlijk! Ooooooh, 28, mooie leeftijd hoor. Hier al 31 Maar je merkt niet zoveel verschil als je in de 30 bent hoor, hahaha! Tsja, das waar, je kan je centjes idd maar 1x uitgeven! Maar heerlijk vooruitzicht voor jullie, wanneer ga je precies weg? En ga je naar Kos-Stad, of? @driekeerdaan, vergat ik nog, wat goed van je dochtertje, al 2 dagen zonder luier! Hoe is het op het KDV gegaan? Hier nog niet echt iets in aantocht, ze zit wel es 'droog' op het potje zeg maar, maar er komt nog nix. Nou ja, komt vanzelf wel.
Oh ja Wendy, ligt het Chasse eigenlijk ver vanaf de markt? Willen gewoon bij het Chasse parkeren, maar alst nu ver lopen is, is dat misschien ook niet handy ...
10min lopen denk,is niet zo heel ver..ben je eerder in breda geweest?anders ff iemand de weg vragen, dan ben je er zo! veel plezier en laat ff weten hoe t was! en idd 28 prima leeftijd hoor,30 is gewoon pychische grens denk ik maar geloof zoals jij zegt dat je er niets van voelt nee..
Deesje veel plezier! Kga zo eten met vriendinnen en heb ff gauw hoge legging gehaald bij de miss etam! Erg hé maar die lage doen savonds gewoon pijn op me darmenbuik x
Goeiemorgen! Heerlijk om weer wakker te worden met het zonnetje! Nog ff van genieten, geloof dat het morgen weer over is? Gisteravond dus naar theater geweest, was echt heel erg leuk! @Wendy, wordt echt lachen hoor!! Het was eigenlijk een soortje van de lama's, allemaal sketches e.d. Wij hadden als guest Jamai, geloof dat dit iedere x iemand anders is, dus ben benieuwd wie er dan bij jullie is donderdag! Afijn, hebben nog gewoon thuis gegeten. Had mijn dochter al eind de ochtend bij mijn ouders gebracht, 's middags lekker de stad in geweest samen met manlief, leuke dingen gekocht, pizza afgehaald en toen richting Breda. Zaten nog wel te twijfelen voor uit eten, maar dat was toch nogal vermoeiend voor mij. @m21, hahaha, ja, sexy zijn die he, die leggings!! Maar ze zitten heerlijk, ik heb er ook 2. Die lage gaan idd pijn doen aan je onderbuik op gegeven moment. Nou, we gaan er een heerlijke (pinkster)zondag van maken! Zo lekker met zijn tweetjes ontbijten (heb zelf al wat naar binnen geschoven, anders trek ik het zo laat niet, haha) en dan mijn dochter halen. Vanmiddag es op pad, er is veel te doen hier overal. Fijne dag!
@Deesje Goed om te horen,ik heb er al zin in! Klopt ja dat ze elke keer een andere gast hebben,laat je vrijdag wel weten wie wij hadden!Ach lekker thuis happen na middagje shoppen is ook fijn toch?Afgebrand het theater in is ook niets! Wij gister naar bios geweest ook in breda haha,naar de hangover 2,lekker flauw maar wederom lekker kunnen lachen.. Vanmiddag vieren manlief en ik verjaardag voor vrienden en fam en er zijn er nog een paar die van niets weten dus die gaan we het dan straks vertellen (duim duim dat echo goed is di) Jij ook lekker op pad dus!Ja vandaag nog lekker weer in ieder geval twijfel zelfs of we het niet in de tuin gaan vieren straks.. @m21 haha nu al aan de leggings van miss etam?Ik koop gewoon s/m en die trek ik of hoog op,of ik rol m naar beneden gaat bij mij nog goed met mn buikje nu... Wat ik wel begin te krijgen is een bolle kop (zoals ik dat zelf noem) mensen zeggen het ook; Goh je kan het al in je gezicht zien,je hebt een vollere toet. Whaaaaaaa dat wil ik helemaal niet,ik ga nu al opzwellen!! Meer dames last van hier?Manlief ziet het niet (heeel verstandig van hem) Ik ga zo maar eens wat ruimen en dan maar eens tutten,hapjes maken etc. en lekker nog ff met de hakken omhoog en nageltjes lakken denk. Zal manlief eens een foto van buik laten maken straks of morgen,lijkt me leuk om de buikjes van de andere gestopt 3de wk sep mama's te zien! Iemand nog iets van vlinder vernomen hier of elders op het forum? Zou het wel snappen hoor als ze hier nu even wilt komen tussen ons ik ben zwanger gebabbel.. Maar mocht je mee lezen vlinder; We denken nog aan je!