(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gaaf deesje! En Wendy ben nieuwschierig naar je buikfoto!

Ik ben super zenuwachtig voor woensdag kan wel janken! Vriendlief is weekend weg meestal vind ik dat prima maar nu ik me zo voel vind ik t verschrikkelijk!

Nu belt me mams ook nog dat ze woensdagavond geen bakkie komen doen omdat ze me zus moeten verhuizen grr!!
    Ik wil t dan vertellen!!
    Stomme hormonen

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, en, hoe reageerden de anderen die het grote nieuws nog niet wisten? Was ook vast gezellig vanmiddag!!
    Naar de bios geweest, haha! Was dat vlakbij het theater, wij hadden onze auto in het Turfschip gezet.
    Was er vandaag/morgen dancetour, of is dat al geweest? Konden de auto niet op het parkeerterrein zetten, was helemaal afgezet.
    Hangover 2, hoorde ik ook al leuke dingen over. Hier al eeeuwen geleden dat we naar de bios zijn geweest zeg, kan me niet meer herinneren ....!
    Qua bolle toet, je gezicht kan veranderen hoor! Ik had bij mijn dochter toen ook een wat bollere toet, maar dat was meer op het laatst volgens mij. Bij mij waren het vooral mijn (.)(.), hahaha! Al zijn die nu weer stukken kleiner in vergelijking met mijn buik.

@mw21, wat balen dat je mams nu net geen bakkie komt doen!! Wel spannend hoor, de echo, wow!! Wil je het ook nog op een speciale manier vertellen, of niet?

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vervroegd vaderdagkado :) kheb alleen vandaag weer niks gevoeld en dan moet je dus niet gaan googlen...

Begin dus btje bang te worden...hadden jullie t ook in t begin? Ene dag bijv wel pijnlijke borsten of ongi steekjes en andere dag niet?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje'

Ja bios was tegenover het theater haha,dancetour was gister,was ik helemaal vergeten is elk jaar 1ste pinksterdag! Anders had ik het je wel verteld!
    Gister dus het nieuws algemeen bekend gemaakt,iedereen helemaal blij voor ons en sommige vermoedde al we dat het eens ging gebeuren en andere dachten al dat het zover was. Maar goed volgens mij zeggen ze dat altijd haha.. En tsja stoppen met roken is natuurlijk 1 en 1=2 voor sommige.
    Drukke maar leuke dag gehad. Van mn peet tante een 9mnd dag boek gehad,is zo leuk! Ga er morgen na hopelijk een mooie en goede echo in beginnen,heb nog 3 mnden in te vullen met terugwerkende kracht..
    Ga zo weer aan de poets want wat een zooi na 26volwassenen en 8kinderen tussen 6mnd en 8 jr oud op bezoek te hebben gehad..

@m21
    Niet te druk maken meis,dat je kwaaltjes komen en gaan is normaal hoor! Heb ik ook (en ja ik twijfel ook weleens hoor) Maar jezelf gek maken is nergens goed voor! En Google moet verboden worden voor zwangeren haha.
    Nog even gedult meis en dan heb je straks je 1e echo en hopelijk weer even gerust gesteld!

Whaaaa ik mag morgen voor de 12 weken echo,ben zooo zenuwachtig/nieuwsgierig en benieuwd!!
    Raar gevoel want aan de ene kant ben ik zo blij dat ik weer mag spieken,anderzijds houd ik stiekem een beetje rekening met de optie dat het niet "goed" is. Zelfbescherming denk ik, ik denk ook dat ik morgen helemaal hyper ben als de echo goed is!
    Heb geprobeerd een foto van buik te maken maar in mn jurkje gister zag je niets op de foto (in t echt wel..).
    Dus doe vnvd of morgen een blote buik poging en dan in de avond dan is ie dikker haha..

Nou ik ga verder met schoonmaken!Fijne dag allemaal!

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Bedankt voor je geruststellende woorden Wendy!

Leuk 9 maanden boekje! Gelukkig heb je t forum kun je nog je oude berichten terug lezen als je niet meer weet hoe je je voelde haha!

Vind bijzonder dat er bij jou nog mensen waren die t niet wisten! Als bij mij 1 tante t weet dan wordt t hele telefoonboekje afgebelt en als iemand in de supermarkt er lucht van krijgt weet de volgende dag t hele dorp t!

Maarja dan nog hebben we besloten om van t weekend iedereen t te vertellen. Als alles woensdag goed is...
    Dan savonds de gezinnen, donderdagavond de overgrootoma's vrijdag ga ik weekend weg dus dan mijn vriendinnen en kan mijn vriend zijn papa verhaal bij zijn vrienden vertellen.
    Zaterdagmiddag komt altijd de hele familie bij elkaar dus hoef ik zelf niks te regelen :p

maandag collega's als die dan nog niks weten want merendeel komt uit zelfde dorp en zijn bevriend met mijn neven en nichten

haha is t nog te volgen? T is nog pril weet ik maar als t mis gaat komt t via via vaak ook 'uit' en heb liever dat mensen nu op een leuke manier horen dat we met een kleintje bezig zijn

Fijne dag dames! Kga ff afleiding zoeken :)

xx

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi hoi!

@mw21, je moet je idd geen zorgen maken hoor! De ene dag voel je gewoon minder of niets dan de andere. Dat hoort er ook gewoon bij. Maar snap je onzekerheid wel hoor, de bevestiging dat het goed zit, heb je toch pas na de eerste echo. Spannend hoor!! En idd, niet teveel googlen, daar word je echt niet vrolijker van ...
    Leuk om het te vertellen straxies!!

@Wendy, ooh, jij morgen de 12-weken echo, spannend!! Had Alexanne hem dan ook rond deze tijd?
    En een drukke, maar gezellige verjaardag gehad dus, leuk hoor!!
    Hihihi, ben wel benieuwd naar die foto nu hoor ;)

Hier alles ok, rustig dagje vandaag. Weer zit ook niet zo denderend mee, dus geen idee of we nog op pad gaan vanmiddag. Mijn dochter ligt in ieder geval net op bed, ga ik zelf ook nog ff doen denk ik. Hoef pas woensdag weer te werken en dan ben ik weer een week vrij (werk op ma/woe), want heb volgende week maandag een dagje vrij genomen. Lekker hoor!!

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje

Alexanne had hem woe dacht ik,maar die mocht al met 11 weken,dacht dat wij een weekje scheelde..Mazzelaar dat ze is haha..
    Trusten zo!

En M21

Veel plezier met vertellen meis,is zooo leuk!!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Sorry even ego berichtje;

Ben zo blij!!!Echo was super!!!

De kleine was goed gegroeid,lag lekker met de armpjes te zwaaien en beentjes heerlijk relax gekruisd haha..
    Hartje goed horen kloppen,metingen voor nu perfect en navelstreng en placenta ook al kunnen zien! De kleine had zelfs al een gevulde blaas (mama ook kon de echoscopiste zien).
    Kortom ik ben verliefd haha..
    Net of het nu pas echt tot me doordringt (of mag doordringen) dat we gewoon een kindje krijgen en er nu een 2de hartje klopt in mijn buik.."zwijmel"
    Ik ben voor vandaag niet van mn goede hum af te krijgen..
    Ga nu ff boodschappen doen,dan de foto's ff showen bij de as oma en dan werken..

Ik duim mee voor jullie( m21 en alexanne) dat jullie net zo happy zijn morgen, als ik jullie data's niet verkeerd heb iig!

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    ps datum blijft 2de kerstdag 26-12 dus..

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Aaaaaaah Wendy, wat goed!! Gefeliciteerd meis!!!! Bijzonder om het te zien he, wow. Zeker nu ze zoveel meer kunnen zien bij de 12-weken echo. Strax bij de 20-weken echo zien ze nog veel meer, dan ist echt al een groot kindje zeg maar.
    Ben blij voor je meis!!!
    En de datum blijft toch 26 december, kerstkindje!!!

Lekker ervan genieten nu en veel plezier met het showen bij de oma van de mooie foto's!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh Wendy wat een geluk! Helemaal happy voor je :)

En kmoet inderdaad morgen pfff
    hopen dat ze als ze uitwendig niet veel zien ze t wel ff inwendig willen kijken...

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Wendy; wat fijn dat alles goed was! Super he, om dan te zien dat het al een echt mensje is, met armpjes en beentjes en alles erop en eraan... :)
    Geniet er maar lekker van!!

@MW21: die eerste echo is volgens mij altijd inwendig, ik weet niet beter in ieder geval... Dus dat zullen ze vast doen! Succes morgen!

Ikke nu naar zwangerschapscursus, dus er snel weer vandoor... Zijn er bij jullie eigenlijk nog meer die dat ook doen?

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pfff nog een half uur

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    EGO BERICHT: HARTJE KLOPT!! 6,5 WEEK! Inwendig gedaan

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    m21;
    Super meis,lekker gevoel is dat he!!Toch inwendig dus? Ik kreeg hem uitwendig maar was ook 2 weekjes verder als jij toen..
    Lekker genieten meis,nu weer even wachten tot de 12 wkn echo (vond ik zooo lang duren haha)

Alexanne;
    Moest jij ook niet vandaag voor de 12 weken echo??En en??

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, wow wat goed meis!!! Gefeliciteerd!! En toch inwendig? Volgens mij kunnen ze idd pas vanaf 8 weken uitwendig iets zien. Ik mocht bij 9 weken komen en toen was het ook uitwendig.
    Maar goed nieuws meis!! En Wendy ook al, JEEEEEEEEEEEEE!

@Alexanne, hoe is het met jou??

@driekeerdaan, hoe was de cursus?? Ik volg niets op het moment, erg lastig te combineren qua tijd met mijn dochtertje en het bedrijf thuis. Soms vind ik het wel jammer, maar het gaat allemaal al zo snel, dat ik het (nog) niet mis. Hopelijk weet ik nog te puffen strax, hahaha!

Net babyboom weer gekeken, kan het toch nooit droog houden hoor bij sommigen stellen! Hormonen?!?!
    En vannacht voor het eerst gedroomd dat we een meisje krijgen!! Ben zoooooooooo benieuwd eigenlijk ...!!!!

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hihi heerlijk! Vanaaf thuis verteld vervroegd vaderdagkado 'pap je wordt opa' nou dacht dat nijn moeder een hartverzakking kreeg!! Haha
    Niemand wist dat we bezig waren dus ja....
    Oh wat waren ze blij! En me moeder huilend in mijn armen; niet eens omdat ik oma wordt maar gewoon omdat je zwanger kán wordwn!!

Lief hè
    nu nog schoonouders weekend vriendinnen en dan 2 juli pas de rest... Toch maar besloten :)

18. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ben er weer effe hoor!

Wendy 399: goed dat je dat onthouden hebt zeg! Ik moest de 16e. Gelukkig alles was goed. Al echt een mensje he...Eerst lag ie helemaal stil. DUs toen had de vk hem/haar wakker gemaakt hihi nou het bewoog echt wel. De vk zei nog: misschien zwaait het nog wel. OP t moment dat ze dat zei gebeurde dat ook haha echt geweldig!
    Hoe gaat t voor de rest met jou? Nog misselijk? moe?
    Zag dat jij ook een goede echo gehad had?

mw21: goed nieuws zeg! Jammer dat je nog niets kan zien he? nou wacht maar tot 12 weken dan heeft het echt een hoofd en armen en beentjes en voetjes echt zo leuk om te zien!

deesje80: gaat ook goed met jou lees ik. Ze zeggen dat wat je droomt uitkomt he? spannend ja

driekeerdaan: nog een paar weekies!!! Wat gaat dan snel he? Dan weet je ook wat t wordt spannend!

Ga er weer vandoor. Ben erg moe de laatste tijd.
    Vandaag ook op t werk verteld en nu weet iedereen het pfff lang genoeg gewacht. Ben 3 januari uitgerekend. Mijn dochter kwam ook 3 dagen vroeger dus het zou de 31 kunnen worden...oudjaarsdag. OP zich ook wel leuk...of niet...

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje

Ik ook trouw babyboom kijker,zit ook altijd mee te huilen, te erg gewoon haha..Maar toch blijven kijken he..

@m21

Leuk hoor dat je ouders zo reageerde,nu je vriendinnen nog dit weekend toch he?
    Hoe voel je je verder?

@Alexanne

Fijn dat je echo goed was,mooi he idd al een echt mini mensje,ben al helemaal in love haha..
    Wel leuk wij schelen echt precies een weekje, jou datum 3 januari dus,ikke 26dec 2de kerstdag ik ben benieuwd wat het echt gaat worden want ook ik kan nog naar oud en nieuw schuiven natuurliijk als ik overtijd ga..
    Worden spannende feestdag dit jaar!!
    Ik nu ook nog moe en toevallig vandaag voor t eerst een beetje weeig gevoel in mn maag maar verder nergens last van,wij hebben maar mazzel hoor dat we bijna geen klachten hebben!

Ik ga er zo weer van tussen,mag gaan werken 2xlaat dit weekend,gister bruiloft gehad en nu nog moe na uitslapen pfff...
    Maar goed 1st hond maar ff uitlaten voordat de regen losbarst..

Fijn weekend!!

20. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai allemaal,
    Hier ook weer een berichtje van mijn kant.

Ik lees steeds allemaal goede berichten van mooie eerste echo's enz! Super fijn! Wat een opluchting is dat he!

Mw21: Heb je het je schoonouders inmiddels ook al verteld?? Hoe reageerde die? Hoe je je nog steeds goed?

Deesje: Hoe voel jij je?? Het begint voor jou ook op te schieten.

Wendy en Alexanne: leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zitten. Echte winterkindjes worden het! spannend zo rond de feestdagen. Zijn jullie al stiekem aan het zoeken naar spulletjes? Ik durfde dat pas na de 12 weken echo en echt de grote dingen na de 20 weken echo.

Driekeerdaan: Ik volg geen zwangerschapscurcus. Hier zal alles al heel snel vol en had er ook niet echt veel zin in. Hoop maar dat ik er geen spijt van krijg! Is het leuk om te doen?

Deel Deze Pagina