Montego moederfiets

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miek74, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Dag moeders,

Heeft iemand ervaring met de montego moederfiets? ik ga morgen proefrijden en ik ben benieuwd of meerdere moeders er tevreden over zijn.

ALvast bedankt,
    Miek

2. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de montego moederfiets nu 1,5 jaar. En ik vind het een heerlijke fiets!!

3. Ja, de Montego Liberty met 7 versnellingen heb ik (een dik jaar nu).
    Ik fiets niet erg veel, maar ik ben in ieder geval helemaal tevreden over deze fiets.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb proefgefietst en hij fietste heerlijk en ik heb hem dus maar gekocht:) timo vond het geweldig, hij werd helemaal enthousiast. Morgen kan ik hem ophalen,dan maken ze hem rijklaar, woohooo!

Miek

5. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel fietsplezier ermee!!

6. Gwen33

Gwen33 Lid

7 feb 2007
    75
    0
    0
    Accountmanager
    Helmond
    Hoi!
    Ook ik heb de Montego Liberty en deze fiets heerlijk en is erg stabiel.
    Ik heb de fiets nu 1 jaar na volle tevredenheid!

Groetjes Gwen

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    @ Miek.. als je gaat proefrijden, probeer meteen ook even met een voorzitje..

Ik loop een beetje tegen t "probleem" dat ik met mn amazone en voorzitje opnieuw moet leren op te stappen en af stappen en ik vind t best eng..( bang om te vallen met een nieuwe fiets..)

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heb getest met zitje en timo, wilde het inderdaad wel echt voelen :) Het op en afstappen ging erg makkelijk, zo stabiel en stevig, was er direct helemaal weg van:D
    Miek

9. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb sinds vorige week ook de montego liberty 7
    gaaf ding hoor!
    bij ons hadden ze de kinderzitjes in een andere kleurstelling gedaan als er standaard bij zit.er zit nu retrostyle op.en een iets andere fietstas.
    maar dat terzijde....hihi

ik moest erg wennen aan de fiets maar dat heb je altijd als je met n nieuwe fiets begint.
    hij is verder super!
    alleen ik moet een nieuwe standaard erop laten zetten,omdat als mn meid achterop zit hij kan kantelen.hij is niet zo stabiel.
    zeker als ik wat in mn fietstas heb zitten is hij erg onstabiel.
    dus zei die man dat een bredere standaard waarschijnlijk beter is.ik was gewend dat ze voorheen op mn oude fiets voorop zat.
    maar zeker nu de 2e volgend jaar ook mee kan op de fiets en mn meid nu achterop moest,wou ik gelijk voor wat anders kijken.
    wij waren ook meteen helemaal weg van deze fiets.wij hebben die beige met bruine,echt netjes!!
    veel plezier ermee!!

Deel Deze Pagina