Ik weet het even niet meer....ik zal het even kort uitleggen,na mijn zwangerschap ben ik met de koperspiraal begonnen,dit beviel niet en ben toen weer aan de pil gegaan en om precies te zijn 1 maand ( kreeg weer veel migraine) mijn laatste mensruatie was 27 jan. toen ben ik ook weer gestopt met de pil...nu heb ik 7 dagen later onveilige sex gehad met mijn man...en nu nog steeds niet ongi ( terwijl ik voorheen altijd een regelmatige cyclus van 29 dagen had en zit nu al op 32....heb gister wel getest maar negatief....heb af en toe wel het idee dat het er aan komt ( beetje buikpijn ) maar verder niks.... Zou ik zwanger kunnen zijn? Groetjes,
Hoi, Ik denk dat je lichaam weer even moet wennen aan al die omschakelingen, spiraal, pil en toen weer geen pil. Je lichaam kan er behoorlijk van in de war raken. En onveilige sex, ja, niet handig als je niet zwanger wil worden. En wel handig als je wel zwanger wil worden?!
Ik heb zelf een aantal jaren de pil gebruikt. Toen ik gestopt was met de pil heb ik een aantal keren een onregelmatige cyclus van rond de 5 a 6 weken gehad. Daarna bleef de menstruatie in totaal 7 maanden uit...zo ineens zonder aanleiding. Daarna ben ik dus ook doorverwezen naar een fertiliteitsarts. Had al die maanden ook steeds een zeurend gevoel in mijn buik e.d., maar dat kan ook komen doordat ik er toen heel erg op gefocust was. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat dit niet zo is. Het is dus nog even afwachten meid. Niet stressen...gewoon rustig afwachten...ook al is dat erg moeilijk.