Ik doe mee aan een woordpuzzel, kan er een blokker cadeau bon mee winnen. Ik moet een woord van 18 letters maken. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Als ik meer letters hoor, meld ik die!! Oh, ik zie alleen dat ik niet de letters onder de cijfers kan zetten. Dat is balen. ( wie weet hoe dat moet? ) Dan maar zo. op 9 staat een s op 18 staat een n
okee.. nou.. met 2 letters weet ik het niet.. maar ik denk met je mee! en als je idd meer letters heb, hoor ik het wel!
van welke site of bedrijf komt de prijsvraag af? misschien heeft het woord ook daar mee te maken? dit is zo wel erg moeilijk puzzelen!
Beetje late reactie.... MAAR IEDEREEN HAD GELIJK!! Het was even chaos hier. Esmee begon te huilen, mijn zwager en man zaten te pokeren dus moest bij de puzzel weg. En ze was ineens zoo vervelend, en moe, jullie weten het dan wel. De puzzel ging uit van een internet radio uitzending! Mijn vader draait daar ook bij en 1 keer in de maand doen ze een woord. Maar kwam er even niet op! Alleen heb ik het antwoord hier niet vandaan geplukt! Mijn zwager kwam op diepvries, en toen was ik er zo! Ik heb trouwens gewonnen! In elk geval super bedankt met meedenken!