Jaaaa!! Ik ben weer zwanger Ik heb eind vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij mijn rechter eileider weggehaald is... 2 maanden daar na was ik al weer zwanger helaas was dat weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, deze heeft gelukkig zich zelf opgelost Nu bijna 8 maanden later heb ik weer 2 streepjes op mijn test! Maar oooohhhww wat vind ik dit spannend zeg! Heb alleen maar wat als ramp scenario's in mijn hoofd Ik voel me goed, heb op gevoelige borsten en wat ongi achtige kramp nergens laat van... Is er iemand die mijn verhaal herkent? Wat deed jij om rustig te blijven en niet te veel spanning te krijgen? Groetjes
Oh gatsie. Wat een narigheid heb je al gehad! Gefeliciteerd en mijn duimen draaien dat het goed gaat en komt!
Dankjewel HuiBooBee!! Ik ben dr ook echt wel heel blij mee hoor! Alle draaiende duimen zijn welkom hihi! Voel me heel goed en probeer maar zo veel mogelijk te ontspannen en het over me heen te laten komen Volgende week woensdag heb ik mijn Echo en gaan ze kijken of het allemaal op de goede plek zit! Ik heb er goed vertrouwen in