hallo alle mama,s ik ben jannet zwanger van ons 2 de kindje nu van een meid! mijn vorige zwangerschap is niet goed verlopen bij 37 weken kreeg ik een placentaloslating waarbij het kindje overleed 24 juli 2006 is hij geboren daarna besloten wij om toch door te gaan alle moed te verzamelen en ik raakte heel snel weer zwanger 1 keer ongesteld geweest en het was weer raak nu ben ik 28 weken zwanger en goeden controle bij de gyn 1 keer in de 2 weken echo nu op het moment medicijnen voor de placenta ik erhb wel laats van bandenpijn zo af en toe en dan ligt ze er ook nog tegen aan te schoppen das wel; wat minder maar ik heb het er voor over zo lang het er maar komt gezond is en bij ons mag zijn wens ik me niks liever het is een spannende tijd voor ons en ik kan ook niet meer wachten de tijd duurt nog zo lang nu maandag aanstaande moet ik weer naar eht ziekenhuis dit was even mijn voostelling wel lang verhaal ik hoop julie allemaal is te spreken lekker te kletesen over onze zwangerschappen groetjes jeannet ps ik heb een site van ons zoontje dat is johfaany.vlindersite.nl er hoeft geen www voor !
welkom, jee meid wat erg zeg om je kindje te verliezen hopelijk gaat nu alles goed en houden ze je goed in de gaten ps mooie site hoor
Ps. Ik wou ff zeggen dat ik de site voor Johfaany heel mooi vind. Heb hem met tranen in mijn ogen bekeken.