Is dit normaal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lievebeeb, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet pas net dat ik zwanger ben en ben echt helemaal met m'n hoofd in de wolken.
    Echter voel ik steeds steekjes onder in mijn buik, veelal links maar ook zo af en toe in het midden.

Is dit normaal? :(
    Liefs, LB

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik voelde me zelfs alsof ik elk moment ongesteld kon worden tot een weekje of 8. Hoort er allemaal bij, er gebeurd nu zoveel in je buik. Gedurende de hele zwangerschap is soms een pijntje hier en daar enzo heel normaal, het is niet niks natuurlijk!:D

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, vooral die eerste weken kan je heel goed steken en zelfs menstruatiekrampen voelen in je onderbuik. Er gebeurt tenslotte ineens zoveel in je lijf! Zolang je geen bloeding hebt, geen zorgen maken ;)

4. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!
    Ik maak(te) me er namelijk behoorlijk zorgen over!

5. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Heb ik ook!
    Sinds de eisprong eigenlijk,
    al moet ik zeggen dat het de laatste 2 dagen al wat minder wordt.
    Buik is wel opgezet,denk dat het mijn darmen zijn...
    groetjes kim

6. nemo

nemo Lid

8 nov 2010
    5
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier ook steken, krampen, trekkende pijn in onderbuik. Heb een hele lijst van klachten die horen bij een zwangerschap, alleen weet ik nog niet zeker of ik zwanger ben. De eerste test was negatief, maar mijn huisarts denkt dat ik te vroeg ben geweest. Ik kan namelijk nog maar hooguit 3 weken zwanger zijn. Dus ik moet nog even geduld hebben voor een volgende test. Ik wil niet te snel zijn en weer negatief krijgen, terwijl mijn lichaam me anders vertelt:).
    Dat je lichaam allerlei rare kunstjes vertoont tijdens de zwangerschap moge duidelijk zijn, alleen is het bij iedereen weer anders. Ik heb al 2 kinderen en dat was ook elke keer weer totaal een andere belevenis.
    Nu afwachten of dit nummer 3 wordt:D

Deel Deze Pagina