Hoi allemaal, Ik woon in Limburg, ben 26 jaar en ik ben sinds nov. 2008 gestopt met de pil. Na een aantal maanden ontpillen zijn we deze maand begonnen aan de eerste ronde. Gisteren c.q. vandaag zou ik mijn eisprong moeten hebben, echter had ik gisteren koorts (38-38,5 gelukkig geen andere ziekteverschijnselen), dus zal er maar niet teveel van verwachten. Op naar de tweede ronde in april! groetjes D1982
Na mijn griepje van 2,5 week geleden dacht ik dat het niet zou kunnen... maar ik ben 3 dagen overtijd, ik heb last van een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten zijn erg gevoelig...zou ik dan toch zwanger zijn? Nog even wachten tot morgen en dan gaan we testen! Erg spannend... groetjes Demi
Hoi Demi, Welkom! Ik ben ook november 2008 gestopt met de pil Heel veel succes met zwanger worden! Heb je al getest? Spannend! Groetjes
Hoi Misty, Ja, vanochtend gestest: ik ben inderdaad zwanger! Was erg spannend! Maar oké daarnaast was het ook wel duidelijk... ik had/heb last van verschillende zwangerschapskwaaltjes! Hoe gaat het bij jou met zwanger worden? Wanneer heb je je NOD? groetjes Demi 8)