Hallo allemaal! Heb veel leuke verhalen over dit forum gehoord, dus werd het tijd mij eens aan te melden. Ik ben een jonge ondernemende vrouw van 23 jaar, uit het Zuidelijks puntje van het land. Sinds 6 jaar samen met mijn lieve vriend. Wij zijn sinds augustus gestopt met de pil en ik vind het maar allemaal spannend. Ik probeer er nu achter te komen wanneer ik het meest vruchtbaars ben. Ben nu flink aan de gang met ovulatietesten, kom er maar niet precies uit, dus ik dacht misschien hebben hier mensen tips voor me. Lijkt me gezellig om over het zwanger worden te kletsen! Hoor graag van jullie. Ow ja kan iemand me uitleggen hoe ik een banner kan plaatsen?
Hoi hoi Van harte welkom. Spannend allemaal he. Hoop dat je snel zwanger bent en jullie daarvan lekker kunnen genieten. Van banners plaatsen weet ik niet zoveel dus daar kan ik je niet mee helpen. Ben daar zelf uren mee bezig geweest toen haha. Succes!
Dank jullie wel voor de leuke reacties! Zit met vele vragen dus ben al flink aan het rondneuzen hier, hopelijk wordt het ons allemaal wat duidelijker, het vrouwelijk lichaam is maar al te ingewikkeld! Wens jullie ook allemaal veel succes met hopelijk snel resultaat! Banner is trouwens gelukt Groetjes