Ik weet er ook alles van! Heeft bij ons ook heeeeel lang geduurt maar... in ronde 35 was het toch (helemaal spontaan) raak!! Had de hoop al opgegeven! En weet je wat dan zo gek is... bij de tweede was het binnen 3 maanden al raak :s Ik schrijf dit trouwens niet om je 'jaloers' te maken maar om je hoop te geven dat het ook voor jou opeens zo ver kan zijn! Ik wens je heel veel succes met zwanger worden! Ben je voor onderzoek in het zh geweest? liefs
@Pumpkin: Tnx! @Mime: Ik had dus al een afspraak om onderzocht te worden, alleen zeiden ze dat de man eerst zijn zaadjes moest laten testen en er kwam helaas ook nog eens een soa tussendoor Door slechte weerstand/immunsysteem kwam dat ter uiting. Maar ik ga maandag een afspraak maken bij de gyn. want wordt beetje gek van de onzekerheid..! 20 maanden is ook erg lang, maar wel fijn dat je daarna wel snel een tweede kreeg @ukoldaatje: Ik woon in Oostenrijk en kan hier gelukkig gewoon naar de gyn. heb daar geen verwijzing voor. Ga maandag bellen voor afspraak Enne wat is mmm? Heb jij dus uiteindelijk zelf een kind gekregen en een kind geadopteerd, begrijp ik dat zo goed? @xfifix: Ik snap heus wel dat jij mij niet jaloers wilt maken Anders reageer je denk ook niet want je snapt zelf ook heel goed hoe ik me voel denk ik Ik lees meer over rondes waar meiden het over hebben, bedoelen jullie daar maanden mee? dat jij na 35 maanden zwanger was? Zoals jullie kunnen merken heb ik nog niet veel verstand van dit alles haha (vandaar dat ik ook nieuw ben hier )