Lieve dames Ik ben een jaar geleden bevallen. Voor mijn zwangerschap had ik altijd een LF van 10-12 dagen en had ik max 1 of 2 dagen daarvoor wat bruin verlies. Deze maand had ik na mijn menstruatie tot de vermoedelijke eisprong constant wat spotting, heel vreemd. Dit was wel nadat ik primolut had gebruikt om mijn menstruatie een weekje uit te stellen ivm vakantie. ik dacht dat me cylcus gewoon een beetje in de war was door de primolut. 28 feb en 1 maart had ik knallende ovulatie testen, en echt enorm veel pijn in mn onderbuik. Ik denk dat mn eisprong 1 of 2 maart is geweest. Donderdag 2 maart een vermoedelijke ovulatie bloeding (eenmalig wat rood verlies) en daarna tot 10 dpo geen bloed verlies meer gehad. Ik ben dus niet zeker van de eisprong, maar ik had wel de typische progesteron verschijnselen (obstipatie etc.) Nou heb ik dus al 3 dagen een beetje roze/ bruin/rood verlies en buikpijn. Het zit vooral vermengd in mn afscheiding en alleen met afvegen. Vanochtend was het echt knalrood in mn afscheiding en nu is het weer weg. Ik ben niet zwanger. Dit kan ik toch geen menstruatie noemen? Dan lijkt het me dat ik geen eisprong heb gehad? Of iig geen goede opbouw van baarmoederslijmvlies… Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik ivm de rare bloedingen contact met de Ha moeten opnemen? Ik maak me namelijk wel een beetje zorgen want we hebben wel een wens voor een tweede kindje, en in mijn familie is het helaas erfelijk dat we vroeg in de overgang gaan, al ben ik wel “pas” 30. Bedankt alvast!
Ik herken het niet. Heb je ondertussen nog een zwangerschapstest gedaan toevallig? Anders zou ik echt even de huisarts bellen.
Ik denk dat de primolut je cyclus in de war heeft geschopt. Wat ik erover lees kan je er inderdaad spotting van krijgen en dat je menstruatie uitblijft en/of in de war en dus anders is. Ik zou het nog even aankijken en anders een arts raadplegen. Maar ik denk dat je lichaam even ontregelt is..
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben vanochtend toch naar de huisarts geweest en ze heeft een uitstrijkje genomen. Zij dacht idd ook dat de primolut dit heeft veroorzaakt.