Hallo allemaal, Ik ben al een paar dagen wat rond aan het kijken op dit forum. Erg leuk hoor allemaal die verhalen van iedereen en zo te lezen ben ik niet de enige ongeduldige Ik ben zelf net pas gestopt met de pil. En zou vandaag mijn NOD moeten hebben. Heb sinds woensdag buikpijn en het gevoel dat ongi moet worden, maar er komt niks. Soms is de buikpijn erg heftig, maar naar 5 min. zakt het weer weg. Heb vandaag een test gedaan (predictor) en ben er een beetje onzeker over. Het middelste vakje was heel ligt roze van kleur.... Hmm ja ben ik nou wel of niet zwanger. Goh wordt er niet goed van zeg. Zou het leuk vinden, als er mensen zijn die ongeveer hetzelfde mee hebben gemaakt, dit met mij willen delen. Ook die buikpijn, hebben sommige van jullie dat ook zo gehad tijdens de prille zwangerschap? En soms best hevig, is dit wel nogmaal : Zo ik zal even een einde aan mijn verhaal breien, haha. Ik vind het in ieder geval leuk om hier lid te zijn. Groetjes Dapi
Welkom hier op het forum! Ik denk dat je het beste morgen of overmorgen nog een test kan doen ('s morgens vroeg)... Succes!!!
welkom Dapi!! en volgens mij is een lichtroze rondje ook een rondje hoor! ik zou over 2 dagen nog een test doen dan zal ie wel duidelijker zijn. ik had ook behoorlijk gemene steken in mijn buik rond mijn nod en die heb ik nu nog af en toe, dus wie weet....... succes
Dank je wel allemaal voor de welkomsberichten. Nou vanmorgen heb ik nogmaals 2 testen gedaan, beide van verschillende merken en ja hoor ze waren allebei posie We kunnen het nog steeds niet helemaal geloven, zal wel even duren totdat het allemaal doorsdringd. Maar het is nog allemaal pril, dus even rustig afwachten.