Even voorstellen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door AmberS, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Allemaal! :)

Ik ben Amber, en ben 19 jaar.
    Ik ben eigenaresse van een baby- en kinderkleding winkel, en woon al vanaf mijn 15e samen met mijn vriend (24).
    Als er elke dag baby's , kindjes en moeders in je winkel komen, je elke dag met baby- en kinderspulletjes bezig bent is de verleiding erg groot!! ook in mijn omgeving veel zwangere / vriendinnen of familie met kinderen..
    Ben nu een aantal dagen gestopt met de pil, dus aan t begin van het proces. Vind het leuk om verhalen van jullie te lezen, ervaring op te doen en vragen te stellen.

Groetjes!

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Doe je goed op je 19e al een eigen zaak! Knap hoor.
    Zelf ben ik ook jong (21) en vanaf mijn 19e een kinderwens. Maar ik wil graag mijn studie af maken.

Welkom hier!

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Waar is je zaak trouwens? Woon ook in Gelderland, haha ;).

4. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Hoi! :)

Ja zeker haha, ben er ook erg trots op,
    in Bennekom!
    Wel verstandig van je dat je, je studie wilt afmaken! Ik heb wel mijn horeca management diploma behaalt, was vroege leerling en heb de opleiding verkort gedaan doordat ik goede resultaten behaalde.. was heel heftig, maar wel fijn dat ik dat in de pocket heb! :)

Hoelang moet je nog naar school?

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ah leuk, kom misschien dan eens langs ;). Heb familie in Heelsum dus dat is in de buurt.
    Ik moet dit schooljaar nog (hoop ik, als alles goed gaat). Dus waarschijnlijk beginnen we rond januari/februari en als alles gelijk raak is dan zou ik 5/6 maanden zijn als ik afstudeer. We zullen zien.
    Fijn dat je je diploma hebt! Altijd handig om iets achter de hand te hebben en toch wat papieren te hebben.

6. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Oh spannend ook allemaal zeg! Hoop dat je, je studie goed mag afronden!
    En wie weet tot binnenkort hihi :)

7. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Dankjewel :D! Ja wie weet ;). Ik zal je wel een PB sturen als ik ooit die kant op kom, weet niet waar de winkel dan precies zit namelijk.

8. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat is goed hoor :) Verder weet alleen 1 beste vriendin van mij dat ik gestopt ben met de pil, voor de rest moet een verassing blijven tot dat ik zwanger ben, kan ik hier nog een beetje anoniem rondkletsen haha!:)

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik weet wat je bedoelt, hier weet ook lang niet iedereen het! Mijn moeder en zus en nog een paar, maar van mijn vriend's kant eigenlijk bijna niemand en mijn vader ook niet. Ben een beetje bang voor de reacties dat ze het te jong vinden etc. Dus dan wacht ik liever tot ik het met trots kan vertellen.
    Maar zullen ze het bij jullie niet een beetje aan zien komen met je winkel enzo? ;)

10. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat wel hoor, iedereen vraagt ook, en wanneer jij? , daarnaast denk/weet ik dat mijn moeder heel graag oma wilt worden, we praten ook veel over dat soort dingen. Daarnaast vind iedereen mij op de een of andere manier ook altijd een typ om jong moeder te worden, dat is overigens ook altijd een wens van mij geweest.

Maar ik denk dat het er meer mee te maken heeft hoe je zelf bent op een bepaalde leeftijd, sommige zijn er op hun 25e nog niet klaar voor, en de andere al wel op hun 18/19e. Ligt er aan hoe je zelf bent, situatie etc.

Wat vinden jou moeder & zus ervan? Ik denk dat het inderdaad ook veel leuker is als je het mensen kan vertellen als je echt zwanger bent, anders krijg je misschien ook een druk, van is het al gelukt enzo, en dat is ook niet leuk.

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Welkom :)

12. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0