Ik heb voor mijn zoontje (en zijn broertje en zusje ) een aftelkalender gemaakt. Of nou ja, eigenlijk de dagen van Sinterklaas gevisualiseerd. Nou ben ik niet vreselijk creatief en was het doel ook vooral om hem simpel en duidelijk te houden. Mijn hart maakte al een klein vreugdesprongetje, want hij lijkt hem te snappen. Hij begint morgen en loopt door tot 7 dec, dan hebben we nog een sintfeestje bij mijn ouders. Er staat op wanneer ze hun schoen mogen zetten (plaatjes schoen, wortel,ster enz) en wanneer het dus pakjesavond is. Ben benieuwd.
Ontzettend leuk gedaan moeders, vaak helpt het in de praktijk alleen niet echt 'Mama, mag ik er vandaag nog 1tje afstrepen?' 'NEE, 1 per dag'.
wij hebben de aftelkalender van de action.... maar nu ik die van jou zo zie ga ik er denk ik wel ff bij zetten wanneer ze schoen mag zetten. volgens mij heb ik nog wel stickertjes waar een kadootje op staat... erg leuk hoor, storm!!!
Leuk gedaan! Wij hebben geen aftelkalender... er is meer dan Sinterklaas. En de spanningen lopen al zo verschrikkelijk op. We hadden wel een aftelkalender tot de baby (ongeveer) kwam. Dat was zo ontzettend abstract.
Nog gefeliciteerd met je zoontje. Wij hebben een aftelkalender bij de jumbo gehaald. Die begint op 22 nov.
Leuk gemaakt. Hier hebben ze allebei 1 van de Action en voor mijn oudsteno nog een aftelkalender voor het naar school gaan (over 1 week mag hij voor het eerst).