Hoi meiden De zoveelste die niet weet of ze nu naar een indroger of een streepje zit te kijken . Willen jullie meekijken want ben nog te bang om te juichen... Dit kwam op de test en heb hem op 5 min. afgelezen zoals in de bijsluiter staat. Na 10 min was hij nog hetzelfde. Sinds dit de 1ste keer met een kruidvat test is weet ik niet of ze aan indroogstreepjes ofzo doen. Op de foto is het mega licht omdat ie in het licht ligt. Als je hem voor je houd is ie wat roze. Zijn indrooglijntjes eigenlijk roze? Of een andere kleur? Wie kan me helpen? Liefs Lisa Net nog een extra foto toegevoegd van net iets over 5 min.
ik vind hek erg duidelijk zeker voor een indroger en als jij binnen 5 min al wat zag zeg ik : van harte! ik weet niet hoe lang het geleden is dat je hem gedaan hebt maar kruidvat droogt langzaam op dus grote kans dat hij nog duidelijker wordt!
Dank je wel voor jullie reacties! Heb de test vanochtend om half 4 gedaan (wat een tijd! Haha) Wanneer ik nu kijk is hij licht roze. Ook onder het water gehouden (ergens gelezen dat een indroogstreep dan weg zou gaan??) Maar hij staat er nog
Waarom zou het een indroger zijn als je hem binnen de tijd hebt afgelezen?! Ik zie ook een streepje, hij is roze, dus gefeliciteerd. Indroger zegt het al, die verschijnt bij opdrogen, dus pas later. Je kunt ook positief testen en dan later alsnog ongesteld worden. Dan was er iets gaande, maar heeft het helaas niet goed ingenesteld.
Mykelti ik ben gewoon zo overbluft van het feit dat het zou kunnen dat ik meteen als eerste in mijn hoofd haalde dat het vast een ander lijntje moest zijn zat meteen te denken: zat er al een voorbedrukt lijntje op of... best erg eigenlijk als ik er zo over nadenk