hallo allemaal! Laat ik me maar even voorstellen en meteen mijn dilemma op tafel leggen! Ik ben net getrouwd met mijn lieve vent, en heb het vermoeden dat ik nu ook nog eens zwanger ben.. Heb een aantal testen gedaan van de Hema, dit alles in een tijdsbestek van ongeveer een week. De testen gaven naar mijn idee allemaal een positief resultaat maar de streepjes waren heeeeeeel onduidelijk.. En dan ook zo onduidelijk dat ik het idee krijg dat ik het me inbeeld. Nu slikte ik de pil, waarvan ik in mijn laatste strip een paar keer een pil te laat heb ingenomen en zelfs een was vergeten. Toen heb ik gewoon mijn bloeding gehad, in principe geen echte menstruatie vanwege de pil. Nu heb ik ong. 5 dagen een lichtroze afscheiding gehad. Ook heb ik steekjes in mijn onderbuik, meestal aan de rechterkant. Ook voelt mijn onderbuik wat hard aan. Het enige punt is wat ik niet snap is dat de testen toch iets aangeven terwijl ik pas over 2 weken ong. mijn NOD moet hebben.. Heeft iemand ervaring met het testen vóór de NOD en gaf dat ook een vaag resultaat? Alvast bedankt voor de hulp!