Hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door syrae, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Hey allemaal!

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Saskia, ik ben 24, woon en werk in Haarlem met mijn lieve aanstaande Richard (35), met wie ik in september trouw, en 2 geweldige konijnen om wie ik regelmatig in een deuk lig.
    Lief en ik zijn van plan om zsm zwanger te raken, als het ons gegund is. Ik ben in februari al gestopt met de pil, en vanaf deze periode (toevallig gister mn NOD maar dan dus nog net OD)
    Ik sutdeer psychologie, maar dan aan de open universiteit, dat is een thuisstudie (ja wel een echte geaccrediteerde, beter van kwaliteit dan hogeschool in holland studie ;)) en dus goed te combineren met kinderen. Lief werkt met verslaafden in A'dam, als zorg coördinator.

Tot nu toe brengen wij onze vrije tijd door met wandelen door de stad, en op zaterdag een avondje doorhangen in onze stamkroeg met een biertje en een wijntje, iets wat ik van nu af aan maar niet meer ga doen (dat wijntje dan, dat doorhangen kan nog best)

Groetjes Saskia!

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meis, van harte welkom op het gezellige klets forum! en ik heb ook 3 konijntjes, leuke beesies! haha en natuurlijk veel succes!

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    jup, heerlijke beesies! nu weer! de grootste ligt languit het hooi op te vreten wat de kleine met veel moeite uit de ren krijgt!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom:) heel veel succes met zwanger worden:)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

Deel Deze Pagina