Hallo allemaal, Ik ben Evey 33 jaar en heb me voor het eerst in mijn leven aangemeld op een forum omdat ik mensen zoek die mijn gevoel wat beter begrijpen door bv eigen ervaring. Heb lieve familie en vrienden maar soms mis ik het gevoel te snappen wat ik voel. Ben nu 6 jaar samen met mijn lieve man en we zijn nu ongeveer 2 jaar bezig om zwanger te worden maar helaas lukt dit niet. In maart naar gynaecoloog doorverwezen en inmiddels alle medische onderzoeken gehad. Antwoord medisch mankeren jullie niks, dus dat is goed nieuws. Goed nieuws maar we worden niet zwanger dus beetje dubbel bericht. Gezien we nu 2 jr bezig zijn en ik 33 ben wilde we toch wat actie om onze wens toch wat meer kans van slagen te geven. Ik kreeg de keuze of ik nog een half jaar samen ging proberen zwanger te worden of op de wachtlijst voor KIE . Ik wilde graag op de wachtlijst want ben bang dat het niet lukt en ik te laat ben als niets doe. Om hierover met andere vrouwen te praten ervaringen en gevoelens delen heb ik me aangemeld op dit forum. Dus herken je iets in mijn verhaal dan ontvang ik graag een reactie van je. Bedankt. Grtz Evey
Welkom hier! Ik herken me heel erg in je verhaal. Wij zijn na 1 jaar oefenen bij de gyn terecht gekomen. Alle onderzoeken waren goed dus nog een half jaar oefenen (kansberekeningen dat t binnen 2 jaar zou moeten lukken) Toen begonnen met Iui icm clomid en pregnyl na poging 6 zwanger! Inmiddels zijn we 2 jaar verder en wee in de mmm zit inmiddels in de wachtweken van de 3e Iui in eigen cyclus (alleen pregnyl) Succesjes zwanger worden!