Hoi, ik ben nieuw hier en stel mezelf daarom even voor. Ik ben net 25 jaar geworden en nu 7 weken zwanger van mijn eerste kindje. Mijn man is 24. We zijn bijna zes jaar samen, waarvan ruim 2 jaar getrouwd. De zwangerschap kwam als een verrassing, maar is wel heel welkom! Ik ben in augustus 2014 uitgerekend. We zijn van plan het familie en vrienden pas medio februari te vertellen, dus het is een verademing om er hier gewoon over te kunnen praten. Aanstaande dinsdag hebben we de eerste termijnecho. Ik hoop maar dat alles goed is. Ik ben tot nu toe vooral bezorgd en vaak gespannen. Maar op veel momenten kan ik het gelukkig ook loslaten en genieten van het idee dat er een nieuw leven in mijn buik groeit. Van misselijkheid heb ik geen last. Wel soms menstruatieachtige buikpijn, vermoeidheid en hormonen. Ik heb als forumnaam Tillit genomen, dat betekent geloof/vertrouwen in het Zweeds. En dat kan ik wel gebruiken. Tot zover even mijn voorstelpraatje . Iedereen nog een fijne Kerst, trouwens!
Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik vond het ook fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen. Nu weet inmiddels iedereen het wel zo ongeveer, maar ik voel me hier soms wel meer begrepen. (Ik ben zelf 20, dus vandaar) Probeer er zoveel mogelijk van te genieten .