Goedemorgen, Vanmorgen was ie (binnen de tijd) waar mogelijk nog lichter, maar wel iets breder. Maar je moet toch echt heel goed kijken... op de foto heel lastig. Ik zit op wd 9, dus ook wel erg vroeg?! Oh foto toevoegen lukt me nu niet op tel. Doe ik vanmiddag even! Anders ander merk misschien? Jullie goede ervaringen? X
Wat spannend zeg! Misschien droogt de test nog wat donkerder op?! Duim voor je .. Anders zou ik de kruidvat 2v5 euro even kopen en kijken wat die doet!
Spannend, ik heb. Ook ooit senbsititesten gebruikt en had er ook nooit n indrooglijntje op Spannend zeg, en ik heb echt als laatste test die van cb met weken indicatie gebruikt toen wist ik het heel zeker. Ik wens. Je al voorzichtig gefeliciteerd want zie op de eerste foto van gisteren ook een streep
Dit is de test. Zoals ik al zeg: heel lichte, wat bredere streep. Maar moeilijk op de foto te krijgen. Vanmiddag haal ik wel kruidvat merk. Dit is echt killing... Bedankt voor al jullie reacties, lief! X
Ook zie ik de beide strepen hoor meid. Ik hoop voor jullie dat hij donkerder wordt en je wat zekerder bent. Wat je nog zou kunnen doen is CB digital test halen en morgenvroeg even testen?
Bedankt voor jullie reacties en felicitaties! Voelt nog heel gek! Dus jullie hebben goede ervaringen met CB digital en Kruidvat 2v5?! Haal ik dat na mijn werk even op. En dan is het toch het beste om 's ochtends te testen toch? Of zou dat vanavond wel kunnen. Er ook rekening mee houdende dat ik eigenlijk heel vroeg test, nu wachtdag 9.
Ik zie wel een streepje. Zou ook een kv test doen. De 1 test duidelijker s avonds en de ander s morgens.
Dit is de kv nu... Ik kan het niet geloven! Het is dus na al die jaren toch écht zo?! Mijn hemel! Nu hopen op een hele, hele goede afloop! En heel erg bedankt voor jullie bemoedigende woorden! Liefs, Anoliesje
Overduidelijk hoor Van harte gefeliciteerd , hier ook lang over een tweede gedaan geloof het pas echt als ik de eerste echo heb gehad Geniet ervan !