Oh dank jullie wel allemaal! Wat is dat leuk, al die reacties. Helemaal omdat ik het in het 'echte' leven nog wel even voor me zal moeten houden (waar mogelijk hoor, want mensen die ons dierbaar zijn, hebben de afgelopen jaren natuurlijk net zo hard met ons meegeleefd). Ik zal zeker actief blijven op deze site! Vind het zo leuk en gun deze dames allemaal zo erg een goede zwangerschap en een gezond kindje!
Zo zagen mijn testen er op 9dagen en 10 dagen na de tp van een icsi behandeling er ook uit! En inmiddels alweer 23 weken zwanger van een tweeling! Succes hoor en probeer te genieten!
Wauw Anoliesje, die kv test is wel heel duidelijk!! Gefeliciteerd! En nu proberen te genieten, hoe spannend het ook is!
Heel spannend inderdaad en ik had niet verwacht dat het zo onwerkelijk zou voelen! Je raakt na zo'n lange tijd bijna gewend aan de teleurstellingen. Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen, haha. Donderdag mag ik 'officieel' testen (14 dagen na punctie) dus dan maar een digitale test doen.