Hartstikke positief! Leuk joh, ik ben ook 25, en bij ons was het ook 2de ronde raak. En mijn test van de 17de lijkt precies op die van jou. Als je over een paar dagen weer test heb je waarschijnlijk een donkere knal-streep!
Joepie thanks voor alle lieve reacties... Maarre hoort vroeger wakker zijn er ook bij... haha.. kan niet meer slapen..misschien toch onbewuste spanning.. haha Nanette, ik heb hem ook verteld van het forum maar hij is niet over te halen hoor. Eerst zien dan geloven... Mannen... Ik heb nog een testje over van kruidvat en ga natuurlijk ook wel die van CB halen. Nou hopen dat we hem dan wel kunnen overtuigen... ik zit eigenlijk al helemaal op een roze wolk... He violet, dat is leuk! Misschien kunnen we elkaar beetje op de hoogte houden. Spannend he, zon 1e.. Kan het moeilijk geloven pfff... Echt... zo mooi!!! Wanneer heb jij de VK gebeld? Fijne zondag allemaal!
Kon het niet laten... nog een testje gedaan... haha... nu 2 dagen overtijd.. en zie het resultaat : Mijn vriend komt straks thuis, en ben benieuwd of hij het nu wel gaat geloven...... Ikzelf amper... TEST 2
Ik heb uiteindelijk voor manlief maar een digitale CB test gehaald want hij kon het ook niet geloven haha Op 13, 17 en 19 mei had ik een positieve test en heb toen de verloskundige gebeld. Bij ons kan je pas met 10 weken terecht, dus ik moet nog een maand wachtten heb al wel de vragenlijst van hun binnen, over of je medicijnen gebruikt en of je erfelijke aandoeningen in de familie hebt. (wij gelukkig niet!) Het leuke bij ons is dat m'n beste vriendin nu 18 weken zwanger is en we altijd riepen dat we tegelijkertijd zwanger zouden zijn! Hoe voel je je vandaag?
Ja klopt, mijn vriend wil ook de tekst: zwanger zien. Hij heeft niets met streepjes haha... Dus jij hebt eind januari een afspraak bij de verloskundige, wat leuk! Ja wachten is echt naar he.. Maar je bent zwanger! Daar lekker van genieten... en dan op naar de vk! Hoe is je vriend/man er nu onder? Ooh dat is gaaf samen met je vriendin zwanger! Kan je lekker kletsen over alle klachtjes ipv je vriend steeds lastig te vallen. Ik had wel het idee dat het raak was, omdat ik echt een week lang pijn in mijn borsten had, en elke keer anders... steekjes, beurs gevoel, warm aanvoelen...Ook had ik wel wat meer buik en rugpijn als anders, maar dacht eigenlijk dat mijn ongesteldheid er aan kwam. Maar het bleef aanhouden de pijntjes. Geen andere kleur tepels ofzo, en ook niet veel groter... Op dit moment voel ik me goed hoor.. niet misselijk of moe... Ben nog helemaal niet misselijk geweest. Ben ook echt een ontbijt mens, zodra ik wakker word denk ik aan eten haha... Maar moet wel zeggen dat ik niet aan gebakken eieren of iets dergelijks moet denken.. Hoe voel jij je?
Ik heb eind Juni een afspraak bij de VK, 24ste. Januari komt de kleiner er uit als het goed is Op zich voel ik me wel goed. Heel snel moe, wat ik anders nooit heb. Moet veel plassen, last van zere borsten en af en toe misselijk. Al met al wel goed vol te houden hoor! Zou zo blij zijn als ik de echo maar gehad heb! Wie weten het bij jou al? Ik heb het dus m'n vriendin verteld en mijn man heeft het aan zijn broer verteld. Van de week vertellen we het aan de ouders, en de rest pas na de echo.
Haha ik bedoelde eind juni hihi.... Ik ben (als het allemaal goed gaat) 28 januari uitgerekend. Haha wat raar om dat te zeggen.. Lopen we wel een beetje gelijk! Ja moe, dat ken k wel ... Meestal voordat ik ongesteld moet worden ben ik ook niet vooruit te branden. Maar deze afgelopen week lag ik steeds voor 10en in bed. Ik moet zeggen de laatste paar dagen valt het wel weer mee. Ik heb het nog tegen niemand verteld Eerst mijn vriend het maar eens geloven. Maandag een CB test doen.... Ik wil het ook wel binnen 2 weken dan tegen mijn ouders zeggen. En vrienden tja moeilijk... Daar nog niet echt over nagedacht. Misschien dat mijn vriend het wel gaat vertellen tegen zijn beste vriend En ik kan het wss toch niet voor me houden haha.. ben zon flapuit. Alleen op me werk nog even inhouden En eigenlijk wil ik vandaag het mn moeder al vertellen, maar ja zoals ik al zei eerst mijn vriend haha.. samen even aan het idee wennen.... Echt toevallig allebei zelfde leeftijd, en 2e ronde zwanger. Vorige maand niet echt mee bezig geweest eigenlijk. En deze maand, wel opgelet wanneer mijn "vruchtbare" week was. En tjakka.. haha.. Dan zal ik ook wel een VK moeten bellen van de week... Pfff.. Hoe kies je zoiets uit...
Bij ons in de buurt zit maar 1 praktijk, dus die keus was sel gemaakt, haha. Ver weg is voor ons niet handig, we hebben geen auto, dus ik moet er heen fietsen/waggelen straks. Buurvrouw is 4mnd geleden bevallen en zat ook bij die praktijk, zij vond het wel goed daar.
hey missdee, gefeliciteerd meid. maarre maandag een cbtest doen?? welke drogist is er dan bij jullie open? volgens mij moet je nog een daggie langer wachten tot je je vriend kunt overtuigen... mijn mannetje geloofde het ook eerst nog niet helemaal. toen maar samen test gedaan. (hij eerst bijsluiter gelezen) toen drong het wel tot hem door haha geniet van je zwangerschap!!! voor je het weet ben je de 9maand al door...
Mooie test hoor! En 't klopt wat je zegt, als ie negatief is (kv 2v5) blijft ie in en in wit! Geleliciteerd!
die knalt eruit hoor, gefeliciteerd!!!!!! Het is overigens wel herkenbaar ,mijn man zei beide keren eerst zien dan geloven Ik zei je ziet het toch op de test haha
Hoihoi, dat is hartstikke zwanger hoor. ik doe een "moord" voor zo'n test. Bij mijn laatste zwschap (mk) was hij lang niet zo duidelijk en al helemaal niet op foto te krijgen.... Dit is hartstikke toppie!!!!