Hallo Dames! Ik ben nu 1 dag overtijd en ik dacht laat mij toch eens een zwangerschapstestje wagen. Heb ik vanochtend om 5.30 uur getest met de predictor, na 5 min zou je resultaat moeten zien, maar het bleef bij begin van het T venster roze, hij ging zeg maar niet verder. Half uur later weer naar gekeken, bleef precies zo, dus ik dacht dat de test mislukt was. Na 4 uurtjes verscheen er dus in het controle venster een streep en op het T venster was het nog roze maar een witte streep als je goed kijkt. Is de test nu gewoon mislukt?? Ik had inmiddels de klantenservice gebeld en die zeiden dat ik weer een test moest wagen, want het is mislukt, maar ik wil het van jullie weten Liefs,
ik durf het je niet te zeggen...ik weet wel dat predictor niet echt te vertrouwen is. Als ik jou was zou ik morgen test halen bij kruidvat, die schijnen wel goed te zijn. En nog een keer testen. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en dat je zwanger mag zijn!
Dank je wel Lavendel82, Ik heb inmiddels cb digital test gehaald bij de kruidvat en 2 voor 5 euro KV testen, dus hopelijk moet het lukken! Ik zie in je banner dat je over 6 dagen mag testen?! Liefs,
geen predictor meer kopen, hoor er alleen maar slechte verhalen over, das toch zonde van je geld ik duim voor je