Ik ben nieuw hier en kwam even dag zeggen Mn vriend en ikzelf proberen momenteel zwanger te worden... spannend Voor mij mag het elk moment gebeuren, het is wel erg zenuwslopend, vooral omdat ik nu al 7 dagen (in banner staat 6) overtijd ben, slik... wie weet is het zover! Ik heb nood aan praten met mensen die me begrijpen hoe stresserend dit is thanks sanneke
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hoi hoi! Ik ben ook nieuw hier al het een en ander zitten lezen, maar ik heb zelf nog niet zoveel te melden, dus voorlopig geniet ik nog even van alle info en ervaringen. Ik zit in precies dezelfde situatie als jij Sanneke, alleen ben ik nog niet overtijd. eerste ronde, dus mag eigenlijk nog niet zoveel verwachten.. maar ik heb de spanning wel ook onwijs, vooral, omdat ik en me vriend er al een jaar naartoe aan het leven waren. Groetjes Jessica
hoi sanneke heel veel plezier hier (kom hier ook nog maar net kijken,maar dan nog) en je komt hier genoeg dingen tegen waarover je ook mee kan kletsen. veel succes en dat wachten is inderdaad zenuwslopend.... groetjes!