Start ivf/icsi in 2017

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door clarajilla, 12 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Nadat bij ons alle 6 de iui's niet gelukt is, duurde het even voor het traject in gang gezet was.
    Maar nu eindelijk het plan binnen.
    Als ik ongesteld wordt volgende week, ga ik aan de pil en eind december begin ik met spuiten van decapeptyl en begin januari met gonal F

2. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hey, ik ben nu bezig met m'n laatste (6e) IUI., afspraak voor ivf staat al voor 8 december.

Waar ga jij ivf doen? En hoe lang na je eerste afspraak wist je wanneer je ging starten met de pil?

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hopelijk lukt bij jullie toch de laatste iui nog!

Ik heb in augustus me laatste iui gehad.. Toen kijkoperatie gehad omdat ik die wilde ( hsg was afwijkende uitslag). Maar alles bleek goed! Pas vanaf de nacontrole zette ze het traject in gang, dus vanaf 18 oktober pas. En heb 2 en half week later het IVF schema binnen gekregen ( 4 november)

Daar stond in dat wanneer ik tussen 8/11 en 9/12 ongesteld word, ik op dag 3 aan de pil moet tot en met 31/12.
    Wij doen IVF in Leeuwarden en groningen

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @boedah wij hadden vorig jaar in nov onze intake in Zwolle voor IVF. Zij wilden toch nog wat aanvullend onderzoek doen in die cyclus. Uiteindelijk in feb gestart met de pil en in mrt de punctie ;)

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oh dat is nog best lang! Ben benieuwd wanneer we hier mogen starten..

Al 5 mislukte iui's, dus de hoop is bij mij wel weg clarajilla ;)
    Hopelijk valt het traject je mee en brengt het jullie iets heeeel moois!

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik snap dat de hoop weg is! Was bij mij ook.

Al had ik dan nog wel een beetje de hoop om geen IVF te hoeven en de laatste poging toch raak was.

7. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Hai meiden.

Voor ons staat de afspraak met de ivf arts voor 8 januari. Dan zal er een plan gemaakt worden en kinnen we als het goed is dan zo snel mogelijk echt starten.

Spannende tijden voor ons allemaal!!
    Liefs dun

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh spannend!

Moet je ook aan de pil of niet? Of weet je dat nog niet?

9. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    heb jij ook het lange traject?
    Ik begin ook rond dezelfde tijd met de pil. Ook toevallig in Leeuwarden en tp in Groningen bij Dr Weijer

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik heb ook het lange traject ( jammer genoeg, wil zo snel mogelijk door ;) )

Oh toevallig dat je ook in het mcl en umcg loopt! Ik heb dr wijnandts. Maar Wijer heb ik ook vaak gehad voor afspraken Enzo!

Ik ben gister helaas weer ongesteld geworden dus moet nu vanaf morgen aan de pil tot 31/12

11. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Geen idee nog....eerst 9 januari afwachten. Ik vermoed niet dat ik aan de pil moet. Umc doet voornamelijk kort traject bij een regelmatige cyclus.

Afwachten......zij we bijna 'gewend'

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh dat zal wel fijn zijn als je niet aan de pil hoeft scheelt je toch weer minimaal een maand!

13. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ja ik heb echte goede succesverhalen gehoord over het ziekenhuis.
    Ik ga dan ook bijna 4 uurtjes rijden ervoor, maar daar heb ik het wel zeker voor over.

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wauw 4 uur rijden! :eek:

Welke verhalen heb je gehoord? Nu ben ik ook heel benieuwd haha. Ik heb er niks bijzonders over gehoord, maar eigenlijk ook niet over opgezocht

15. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ja dat er succesvolle resultaten zijn door ivf daar (met dezelfde soort defecte eileiders), en niet moeilijk doen.
    Ik heb dat van 3 moeders met dezelfde probleem als mij, en wij worden niet overal geholpen. Maar daar gelukkig wel

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh oké! Gelukkig kan je hier wel geholpen worden :)
    En idd ik vind het mcl niet moeilijk! Hoe het met umcg zit weet ik niet maar denk ook wel makkelijk

Deel Deze Pagina