hoi allemaal, Ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is Annika en ben 30 jaar.. dit is mijn 2e zwangerschap maar hopelijk de eerst die wel goed gaat. Tijdens mijn eerste zwangerschap met de eerste echo kwamen we erachter dat het kindje met 6 weken gestopt is.. daarna voor een chemische curettage gekozen, dat ging helaas niet zoals het moest en na 3 weken hevig bloeden trok ik de pijn niet meer en heb ik gebeld met de verloskundige en die stuurde me gelijk maar de eerste hulp. Daar aangekomen kreeg ik te horen dat ik volgende dag terug moest komen en dat ik een curretage kreeg via een operatie. Hele heftige periode dus. Maar we zijn nou een half jaar verder en ik ben er vorige week achter gekomen dat ik weer zwanger ben. We zijn er zo blij mee! 14 nov de eerste echo, en het is zo spannend nou, gaat alles goed met de baby? Ik denk zelf van wel, want ik ben de hele dag door misselijk en mijn boobies doen zo veel zeer! Dat had ik de vorige keer niet..
Welkom & gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat heftig van je miskraam. Hopelijk mag dit kindje wel bij jullie blijven.
Wat een heftige voorgeschiedenis. Gaaf dat je het hartje ook al gehoord hebt, meestal is dat niet zo snel. Mooie echo's meegekregen? Enorm goede zwangerschap toegewenst samen!
Ja ik heb 2 foto's gekregen.. ik ben alleen zo bang dat het weer fout gaat, maar dat is normaal denk ik.
Ik heb dan geen voorgeschiedenis maar ook ik had bij beide zwangerschappen vooral de eerste van ... gaat het wel goed enzo dus ik snap je gevoel helemaal. Hebben jullie het al verteld aan jullie naasten? Wij hebben het toevallig beide keren met kerst verteld omdat toen toch iedereen bij een was, bij de tweede was het een maand eerder met net de echo gehad
Wij hebben het aan onze ouders en zussen verteld maar met kerst gaan we het aan iedereen vertellen.. zo benieuwd naar de reacties, voor mijn oma wordt dat haar 1e achterkleinkind
Wat gaaf .. bijzonder zo'n moment! Bij ons is er nog maar één oma, ik ben de oudste van de 12 kleinkinderen. De rest zijn nog maar net in de 20. Voor ons wel jammer dat onze kinderen in de familie niet opgroeien met neefjes of nichtjes. Meestal denken mensen van buitenaf dat het haar kleinkinderen zijn, ze is 72 en mijn moeder is 49. Vier generaties dus dat geeft soms wel grappige momenten. Willen jullie weten wat het gaat worden trouwens?
We willen heel graag weten wat het wordt, we hopen op een jongen maar het belangrijkste is dat het maar gezond is. Mijn zus wil ook graag kinderen en die wordt in januari 33, mijn schoonzus heeft zich erbij neer gelegd dat ze geen kinderen gaat krijgen, ze is 40 en vrijgezel. We hebben aan haar gevraagd of ze bij de bevalling wil zijn en dat wil ze heel graag.. zo maakt ze het toch een beetje mee