Geluksmomentjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ButterflyPassion, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Misschien leuk om hier geluksmomentjes te delen met elkaar mbt de zwangerschap??

Mijn geluksmomentje op dit moment:
    Mn man die al een uur over mn buik aan het wrijven is terwijl ik lekker op de bank hang, zo lief!

Heb regelmatig naar dit soort momentjes verlangt tijdens de kinderwens periode, en wilde dit nu gewoon even kwijt aan jullie😊 Voel me zo rijk!

Jullie ook nog fijne geluksmomentjes?

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt wel :) mijn vriend is altijd overbezorgd wat ik echt erg lief vind! En natuurlijk de kleine die ik continu voel :) sinds een weekje kan ik ook zien hoe ze in mijn buik tekeer gaat :)

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    van de week een keer, ik lag eerder op bed dan man. Toen hij kwam was ik in zo'n toestand dat je nog wel meekrijgt wat er gezegt word maar niet meer kan reageren...
    Man legt zn hand op mn buik en uk reageert erop (fijn, t was net rustig :p), duikt man met zn hoofd naar mn buik "he ukkie, ga jij eens slapen anders maak je mama wakker".
    Hij praat normaal niet tegen mn buik maar blijkbaar wel als ik slaap haha

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.112
    113
    Eerste week verlof zit er nu op! In deze week alles klaargemaakt: kamertje af gemaakt, de kleertjes gewassen, gestreken en in de kast gehangen, de box klaargezet in de woonkamer. Sinds vanmiddag helemaal klaar en lekker met de voetjes omhoog en een trappelende baby in m'n buik op de bank :)

Onze kleine meid kan nu écht komen (nouja, nog eventjes dan :D)

5. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ah wat heerlijk om deze momentjes van jullie te lezen! Toch3, vind die van jou wel heel schattig hihi.

6. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het helemaal eens met hierboven, ik zou echt smelten als mijn vriend hetzelfde zou doen Toch3 haha

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Hier niet een specifiek geluksmomentje maar meer een soort proces. Ik zie mijn vriend hier de laatste weken echt veranderen van 'zeer betrokken' naar een echte papa, die al vol trots over zijn dochter aan het opscheppen is tegen anderen:D

8. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Oh ik heb er zoveel op een dag haha.. echt genieten! Maar vooral d'r bewegingen en hoe ze reageert als ik mijn hand op mijn buik leg. Zo schattig!

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gewoon de hele zwangerschap. En de kleine bubbeltjes en schepjes af en toe.

Van de week kan mijn man thuis uit zijn nachtdienst. Ik lag nog op bed. Hij kwam bij me liggen en legde zijn arm om mijn buik. De kleine reageerde gelijk. Mijn man kan het nog niet voelen. Mijn man sliep geloof ik al voor hij zijn hoofd had neergelegd. Maar dit was een echt geluksmomentje

10. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Mijn vriend is nu ook ineens heel betrokken, ik moet goed eten "voor onze kleine meid" en aan elke verkoper / serveerster vertelt hij dat ik in verwachting ben. Dat vind ik zo schattig ;)

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn man eergisteren; "je mag er nu wel uitkomen lieve baby, ik wil je graag vasthouden"

Nou ik kon wel janken.. zo mooi..

Of zijn geaai over mn buik
    Kusjes die ik elke dag op mn buik krijg
    Zijn blik als hij naar mn blote bolle buik kijkt..

Echt.. goud waard.. ik hou zoveel van die man! 💙

12. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi, VL verteld hier ook tegen iedereen dat ik zwanger ben, ik vraag me af hoe hij het gesprek met random mensen daar zo snel op krijgt:):D

Ultiem geluksmomentje was toen we de babyfoon gingen uitproberen vorig weekend ergens. Ik met een dikke buik op de bank, VL ernaast en kijken welke mogelijkheden er op zaten en toen ontdekten we de liedjes. Terwijl VL gekke bekken trok op het superzoete liedje kon ik mijn huilen niet meer inhouden.

Zo vaak zulke liedjes gehoord, bij familie en vrienden met kinderen, zo'n lange weg en nu ben ik het zelf die naar zulke liedjes luistert met een dikke buik!

13. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Mijn geluksmomentje..

Mijn man heeft net de kleine ingepakt om even naar oma te gaan, zodat ik 2 uurtjes tijd heb om te niksen💖
    Nummertje 2 begin ik de laatste dagen te voelen dus dat is ook meer dan heerlijk!

Nu heel eventjes het bad in, muziekje op en oogjes dicht

14. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Mijn man die gister ineens ze uwachtiger bleek te zijn voor de eerste echo dan ik 😂

15. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Nou is mijn man altijd heel lief, maar m'n geluksmomentje vandaag werd toch echt veroorzaakt door onze kat.

Hij ging helemaal over m'n buik heen liggen en op het moment dat m'n kleine ventje begon te trappelen begon hij heel hard te spinnen.. dat was wel even zo'n fijn momentje 💙

16. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Net de babykleertjes gewassen en in de babykamer tussen commode, ledikantje en kinderwagen opgehangen.

Als ik tussen al die spulletjes sta, schiet ik vol en ben ik zo dankbaar dat we dit na al die jaren van teleurstelling toch allemaal mogen meemaken.

17. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Wat een mooi topic dit, wat fijn om elkaars geluksmomentjes te lezen!

Ik had zojuist zo'n momentje: man en ik zaten een broodje te eten en toen zei hij uit het niets: "Weet je dat ik best wel zenuwachtig ben voor volgende week, als onze kleine geboren wordt? Want dat is nogal niet wat zeg, ook voor een man hoor!" Dat vond ik zo lief, dat hij zich zo kwetsbaar opstelde.

Verder heb ik altijd een geluksmomentje als ik mijn baby voel, soms is 'ie een beetje aan het schuiven en dan doet 'ie ineens BONK! en dat vind ik zoooo gezellig!

18. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Deze is wel heel lief idd. Kan me voorstellen dat je volschoot.
    Mijn man praat ook tegen mijn buik, zegt goedemorgen en welterusten tegen de kleine, dat hij van hem houdt en dat we een heleboel leuke dingen met hem gaan doen als 'ie eenmaal geboren is. Vind ik ook altijd zo ontroerend.

19. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

17 mrt 2012
    195
    26
    18
    Wat een 'romantische' geluksmomentjes. Bij mij is dat toch meer in de zin van me eens niet misselijk of moe voelen.

20. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Aah het zal aan de hormonen liggen maar schiet zowat vol van al jullie geluksmomentjes. Wat heerlijk om te lezen! En wat hebben we een lieve mannen allemaal hihi.

Wij zijn vandaag bezig geweest met het schilderen van de baby kamer (op waterbasis jawel) welke al vanaf de koop van ons huis leeg staat. Zo gelukzalig om nu ook deze kamer af te kunnen maken..😍

Deel Deze Pagina