Nog even en dan mag ik ook!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MommyOwl, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Hallo dames (en heren),

Al jaren lees ik zo af en toe een onderwerpje mee op deze site. Jullie berichten hebben mij al meer dan eens geholpen met vragen die ik had, super handig! De laatste tijd hebben mijn vriend en ik veel besproken en nu hebben we de knoop doorgehakt: begin 2014 gaan wij proberen voor ons eerste kindje! :D Dus het perfecte moment voor mij om een profiel aan te maken en mee te kunnen kletsen op deze site!

Ik zal even iets over mijzelf vertellen:
    Al zolang ik mij kan herinneren ben ik een "moedertje" geweest. Ik was altijd te vinden rondom baby's en kleine kinderen en als iemand mij vroeg wat ik later wilde worden, dan was mijn antwoord altijd: Moeder! :p
    In 2004 heb ik mijn vriend leren kennen. Hij is een jaar ouder dan ik en we zaten bij elkaar op school. Toen in 2006 mijn nichtje werd geboren ontstond mijn kinderwens. Mijn vriend en ik vonden onszelf nog te jong om aan kinderen te denken en besloten eerst te gaan studeren en samen te gaan wonen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar mijn kinderwens werd er niet minder van, in tegendeel zelfs! De laatste 7 jaar is er zelfs geen dag voorbij gegaan zonder dat ik aan mijn kinderwens dacht of eraan herinnerd werd. En mijn omgeving heeft ervan mee kunnen genieten. ;)

Ow, wat wil ik toch graag moeder worden! En nu is het dan eindelijk bijna zo ver! :D Nog een half jaartje aan het idee wennen (vooral manlief), een beetje sparen, en dan mag ik eindelijk gaan proberen mijn droom uit te laten komen! Mijn vriend kijkt er ook naar uit, hij heeft ook altijd al vader willen worden. Zijn kinderwens is dan wellicht wat minder prominent aanwezig als die van mij, maar hij is erg blij dat hij mij nu eindelijk een datum kan geven waarop hij het ook ziet zitten om een ouder te worden, de schat :D

Eén voordeel van zo lang niet kunnen toegeven aan je kinderwens: ik ben nu een bron van kennis en ervaring voor mijn hele omgeving, haha! Zelfs mijn grootouders (met veel kinderen) heb ik nog het een en ander kunnen bijbrengen. Tja, dat krijg je als je 7 jaar lang de tijd hebt om informatie te lezen en, natuurlijk veel belangrijker, praktijkervaring hebt opgedaan door ontzettend veel op te passen op heel veel kinderen van verschillende leeftijden. Maar de baby's blijven stiekem toch het leukst! :p

2. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Welkom en spannend, geniet van deze tijd is ook bijzonder die voorpret.

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    welkom en veel plezier hopelijk komt je kinderwens snel in vervulling

Deel Deze Pagina