Hallo, Ook ik kom me even voorstellen. Ik ben een alleenstaande, gelukkige moeder van 2 prachtige zonen van 5 en 7jaar oud. Had sinds 1 1/2 jaar een lat relatie maar sinds we er 1 1/2 week geleden achter kwamen dat ik, (niet gepland, slikte de pil) zwanger ben heeft mijn (ex) vriend mij voor het blok gezet. Abortus of beeindiging van de relatie. Tja.... aangezien ik al 2 heerlijke kinderen heb kan er een derde ook wel bij. Het valt soms niet mee maar we komen er wel! Ben blij dat er sites als deze bestaan om zo nu en dan even de frustraties, ergenissen of gewoon de leuke dingen van het leven met jullie te delen.
Hoi HappyTogether, Wat knap dat je er toch voor wil gaan! Ik ben ook nieuw hier dus ik zal je vast wel es tegenkomen Liefs, Bloem
Hallo en welkom! Wat super dat je het kindje houd! Hij zal er heus nog wel eens achterkomen wat in de steek heeft gelaten
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Wat een nare situatie als hij je zo voor het blok zet, maar goed dat je voor je kindje hebt gekozen. Succes en sterkte met alles. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er van te genieten. Liefs wolly