snap er niets meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marie03, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie03

marie03 Lid

9 sep 2008
    5
    0
    0
    ik heb een vraag. Ik ben 2 weken geleden ong geweest op de woensdag. Maar ik ben maar 3 dagen ong geweest want was eerder metde pil begonnen. Nu ben ik hem vorige week de heleweek vergeten en ik bloed ieets met bruine afscheiding maar ikde hele week onveiling sex gehad. En ik hoor niet eens nu te bloeden. Ik ben heel misselijk,last van de buik,gevoelige borsten Wie snapt er wat van dankje

2. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hey marie

ik denk dat je je nod moet afwachten en dan toch maar een testje moet doen het kan namenlijk een innestteling zijn

maar het kan natuurlijk ook dat je lichaam van slag is doordat je de pil bent vergeten en je nu last heb van tussentijdse bloeding

hoop dat je er wat mee kunt

liefs

3. marie03

marie03 Lid

9 sep 2008
    5
    0
    0
    ja daarom. Maar nu weet ik alleen niet wanneer ik ong moet worden want ik ga hem niet meer slikken dus ben ik onregelmatig. Maar die innestelings bloeding kan dat veel bloeding zijn?

Liefs (dankje)

4. marie03

marie03 Lid

9 sep 2008
    5
    0
    0
    en had nog een vraag als het wel een tussentijdse bloeding is. vanaf wanneer moet ik rekenen dat ik weer ong word nu die (tussentijdsebloeding) of 2 weken geleden me 1e dag ong dat ik de 27 aug.

Liefs

5. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    een innesttelings bloeding duurd vaak 1 a 2 dagen maar ik heb niet meegemaakt dat het veel is minder dan dat je gewend bent

en bij een tussentijdse bloeding kan je niet zeggen wanneer je ong word want ik heb wel is meegemaakt toen ik aan het ontpillen was (had implanon buisje in mn arm) dat ik wel 3 keer in de maand bloedde
    helaas is het dus gewoon afwachten

maar mocht het een innesteling zijn dan zou ik je aanraden om pas 10 dagen daarna een test te doen dan heb je zekerheid

liefs en heel veel sucses en sterkte met afwachte

ancie

6. marie03

marie03 Lid

9 sep 2008
    5
    0
    0
    Dankje Wel liefs marie03

Deel Deze Pagina