Hallo! Ik ben ook nieuw hier. Ik ben een meid van 26 jaar en mijn man en ik willen graag een kindje. Ik zit nu in ronde 4 en mijn NOD is vrijdag! Hoewel het spannend is heb ik er niet teveel hoop op, we zijn tenslotte nog maar ent begonnen en ik ben jaren aan de pil geweest dus... Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan kletsen! Groetjes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom en veel succes met het zwanger worden. Zou sneller kunnen gaan als je denkt. Ben zelf jaren aan de pil geweest, maar was gelijk de 1e keer al raak
Hallo, bedankt voor jullie reacties! Ik ga nu maar eens even kijken hoe het werkt, de verschillende forums.
Hoi hoi Eef, Welkom hier! Spannend toch allemaal, he? Ik hoop dat je het hier ook gezellig vind en dat we snel lezen dat je zwanger bent! Groetjes Angel
Hallo allemaal! Ook ik mag mee doen! Allemaal erg spannend en ook vrij onverwacht, maar ik ben er in ieder geval wel blij mee! Hadden jullie ook zo snel last van je borsten? Ik namelijk wel heel erg. Ze zijn ook al onwijs gegroeid, al vind ik dat ik sowieso al aardig aan het groeien ben voor mijn gevoel... Groetjes!
Welkom Wij zitten ook momenteel in ronde 4. (33-33-46-?). Hopelijk mag het nu vlug lukken voor jullie
Hallo, Ik ben hier ook nieuw... Ik ben 30 en we gaan voor ons tweede kindje. Onze eerste - een fantastische zoon is van 2007. NOD is volgende week... nog veel te lang : AAAGHRR ! Succes iedereen!
Wauw,wat een leuke reacties allemaal! Ik voel me erg welkom hier! Aan jullie banners te zien is het voor sommigen heel spannend! Ik hoop natuurlijk dat jullie gauw zwanger zijn. Groetjes!