Hoelang ongi na Provera en dag 3 clomid beginnen?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Weetjewel, Dec 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik weet niet zo goed in welke pijler ik het moet zetten, maar dan maar hier. Ik zit nu op dag 5 bloeding van de Provera, opzich leek het vanmorgen nog maar een beetje bruinige afscheiding te zijn. Maar ik zat net op de wc en het was helemaal rood.
    Ben benieuwd hoelang jullie ongi waren na het gebruik van Provera en Clomid?

2. tibisai

tibisai Actief lid

Apr 7, 2008
    145
    0
    0
    Leerkracht
    Belgie
    Hai weetjewel,

Ik ben zelf vanaf vandaag begonnen met primolut en dan op naar de clomid.

Dit zal me eerste ronde met clomid zijn en zie er echt na uit.

Betreft primolut, kan ik je wel vertellen dat ik meestal 4 a 5 dagen ongi bleef nadat ik mn laaste pilletje van de primolut had ingenomen.

Veel succes...

3. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ja ik ben dag 8 (provera) ongi geworden, ik moest dus nog 2 dagen slikken. Dus eerder dan het zou moeten zijn :)

Maar goed, ik denk dat ik er nog wel een dag bij kan hebben als ik het zo merk. We wachten het af.

4. tibisai

tibisai Actief lid

Apr 7, 2008
    145
    0
    0
    Leerkracht
    Belgie
    oke, en op welke dag van je cyclus mag je beginnen met clomid van je gyn?

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, ik ben altijd pas 3-4 dagen na de laatste Provera ongesteld, en dan op dag 3 beginnen met Clomid.
    moet zeggen dat het met de Provera heviger is dan met de gewone pil.

ik weet dat huisartsen Provera ook wel eens voorschrijven als iemand geen anti-conceptie gebruikt, maar wel hevig bloed en lang ongesteld is, maar van die persoon waar ik het van weet, is echt niet korter ongesteld, en ook niet minder....dus ik vraag me af of het heel veel invloed heeft op je menstruatie.

Share This Page