Hallo allemaal

Discussion in 'Even voorstellen' started by Shanna41, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shanna41

Shanna41 Actief lid

Dec 23, 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hallo allemaal,

Vandaag nieuw op deze site en ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Sandra en ik ben 41 jaar. Samen met mijn vriend proberen we sinds vier maanden zwanger te worden.

We beseffen maar al te goed dat het gezien onze leeftijd niet zo makkelijk zal gaan en we zijn ons er erg van bewust dat niet iedereen zwanger wordt hoe groot de wens ook is, dat zien we genoeg om ons heen ongeacht de leeftijd, maar wie weet wat 2009 ons brengt.

Groeten van Sandra

2. Bianca18

Bianca18 Actief lid

Sep 20, 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Hey meis,

Welkom hier! :D
    En heel veel succes!

Liefs

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum en succes met zwanger worden

5. 4days

4days Niet meer actief

Welkom, en hopelijk zijn jullie snel zwanger! :D

6. Shahida

Shahida Nieuw lid

Dec 28, 2008
    3
    0
    0
    Office Manager
    Amsterdam
    Hi, welkom hier!

Succes met het zwanger worden en vooral niet opgeven, bij mij (ons) heeft het ruim 5 jaar geduurd.
    ;)

Groetjes!

7. Shanna41

Shanna41 Actief lid

Dec 23, 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Groeten van Sandra

8. Crissy77

Crissy77 Lid

Dec 12, 2008
    81
    0
    0
    Hoi Sandra,

Welkom, en hopelijk ben je heel snel zwanger. Succes.

Groetjes Crissy

9. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Sandra,

Welkom hier. Ik hoop dat voor ons (ja, ik ben ook 41 jaar) het jaar 2009 een zeer vruchtbaar jaar mag zijn.
    Wij zijn begin vorig jaar (2008) begonnen. Wij daar bedoel ik mezelf, mijn vriendin (mijn partner dus) en onze donor mee. In juni-juli was de vreugde groot, ik was zwanger! Helaas is deze zwangerschap in een miskraam geeindigd.
    Inmiddels hebben we deze cyclus voor het laatst thuis geinsemineerd. Mocht het deze ronde niet aanslaan dan geven we ons over aan het medische circuit.

Ik hoop voor je dat je grote wens waarheid mag worden! Wist je dat er ook een hele actieve 35+ club hier op het forum is?

Groetjes, Lola2

10. Shanna41

Shanna41 Actief lid

Dec 23, 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hoi Lola2,

Dat had ik gezien ja, maar op die ene site is eigenlijk iedereen al zwanger en ik vind het leuker om nu met andere te te kletsen die ook zwanger willen worden. Maar je hebt volgens mij al gezien dat ik de andere site gevonden had en ik had daar ook al een berichtje op gezet (waar jij ook op gereageerd hebt).

Voor jullie dus heel erg spannend dit keer. Het zou mooi zijn als 2009 goed begint toch! Maar zal denk ik wel extra moeilijk zijn aangezien je al een keer zwanger bent geweest en dat niet goed is gegaan. Dat is toch ook wel een grote angst van mij, dat je eindelijk zwanger bent, en dat het mis gaat maar ja daar probeer ik maar niet te veel over na te denken. Ik geloof wel heel erg in dat de dingen in je leven gaan zoals ze gaan soms niet makkelijk als het niet gaat zoals ik graag wil maar ja vaak achteraf er op terugkijkend dan ben ik er wel sterker of innerlijk mooier van geworden.

Groetjes van Shanna41

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Share This Page