Misselijk...en raar gevoel in onderbuik. (?)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Liesje25, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hey meiden! :)
    Moet even iets van me afschrijven...Al had ik beloofd om even van het forum te verdwijnen.

Ben sinds vorige vorige week zaterdag (5-8) al ziek... last van de maag. Ben misselijk (niet té doen) en dit vooral 's ochtends. Neen, ik denk niet dat ik zwanger ben. Heb mijn :evil: :evil: 'tjes gekregen de dag nàdat we geklust hebben. (enkele weken terug). Of wel? (help!)
    Maar toch, het is nog steeds niet beter. Vorige week woensdag ben ik gewoon teruggekeerd naar huis, toen ik op weg was naar het werk.
    De diagnose volgens de dokter: maagontsteking.
    En toch... hij had precies ook zijn twijfels. Hij vroeg het ook of ik niet zwanger was. Ik heb resoluut gezegd van niet, om de hoop niet te groot te maken.
    Hij zei me dat ik toch maar mijn medicatie niet te lang mocht nemen, mocht het toch zó zijn.
    En ik natuurlijk weer blij!

Al is die blijdschap vandaag weer minder: de medicatie ben ik gestopt, omdat ik me sinds enkele dagen weer beter voel. Geen misselijkheid meer e.d.. Maar vandaag, TERUG MISSELIJK!

Wat zou er zijn? :(:
    Ik zit nu rond mijn eisprong, maar zo lang vooraf kan je toch niet misselijk daarvan zijn, niet?

Wie kan mij helpen?

Groetjes van een ongerust Belgje. :rolleyes:
    xxx

2. Niet meer actief

Hai Liesje wat vervelend voor je.Dat is geen pretje. Maar misschien iets teveel er meebezig? :oops: sorry was niet de bedoeling maar herken het zo in mijn zelf ik was ook zo want ik droom al jaren van een baby maar nooit de juiste persoon tegen gekomen tot nu. En toen was ik weer teveel mee bezig en toch weer iedere maand die verekkte :evil: en toen had zo iets van ik neem er even afstand van hoe moeilijk dat ook is,en zie hier het resultaat!!!!! het is moeilijk ik weet het maar ja. ;)
    Komt wel goed meisje
    groeten jennie72
    ik bedoel het niet zo he

3. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    hey Jennie

ik weet het, ben er écht TE VEEL mee bezig. Dagelijks zelfs!
    Ik probeer het van me af te zetten, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan!
    hoe heb jij dat gedaan?
    (het is ook niet gemakkelijk voor me; heb twee close-vriendinnen die zwanger zijn)

Groetjes

4. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    jenny

proficiat trouwens met jouw zwangerschap!

hoe voel je je?

groetjes

5. Niet meer actief

Hai ik voel me goed is alleen heel onwerkelijk, ik heb mij zelf gedwongen om het van me af te zetten is heel moeilijk ja en ja het komt wel goed.
    Ook voor jou heb geduld!! en die gedult word beloont!
    Doe het rustig aan ga op vakantie moeten wij ook nog! geintje. probeer om zo veel mogelijk bezig te zijn.
    groeten van jennie72

Deel Deze Pagina