Hallo mijn naam is Alexsandra en ben 30 jaar na 11 miskramen ben ik opnieuw zwanger van ons eerste kindje. Wij zijn erg bang voor nog een verlies maar we houden het positief. Mijn laaste menstruatie was 15 nov dus hebben wij maandag een echo gehad hier bleek ik maar 5 weken op te zijn met een leeg vruchtzakje wat volgens de verloskundige bij het beeld van 5 weken hoord nu moeten wij 20 jan weer terug om te kijken of er een hartje is. Nu is wel het probleem dat ik met afvegen na het plassen wat bloed verlies niet veel maar een druppel zijn er mensen die dit ook mee maken of hebben mee gemaakt en hoe is dit verder verlopen. Ik hoor graag van jullie alvast bedankt Aart en Alexsandra
We zijn nu 9 weken en het ziet er goed uit we hebben het hartje gehoord . Alleen is er een probleem bij gekomen ik heb een baarmoeder ontsteteking waardoor ik bloed verlies maar hoef me geen zorgen te maken voor de kleine die doet het erg goed volgens de gynecoloog. Ik krijg een vitamine c preparaat die ik vaginaal moet ik brengen en dan ben ik er na 6 dagen vanaf maar moet wel daarna elke mnd zo ding erin doen voor de rest van me zwangerschap. Ik wil jullie wel bedanken voor jullie berichtjes echt waardeer het zeer. Dikke knuffel
hey wat een super goed bericht en wat mooi dat je hartje hebt gehoord wel vervelend van de baarmoeder ontsteking maar hoop dat je er niet al te veel last van hebt veder wens ik je en hele fijne zwangerschap lekker genieten , van t wondertje in je buik