Hallo ik ben anouk, 22 jaar en zijn nu 3 mnd bezig om zwanger te worden. Ik heb weinig geduld en wil heel graag een kindje. Ik weet al goed hoe dat ik alles wil van babykamer tot aan de bevalling. Ik ben in week 44 gestopt met de pil en al vrij snel gemenstrueerd. Ik ben daarna ook meteen begonnen met de ovulatietesten alleen tot nu toe hebben ze nog geen van allen wat uitgewezen. 1 Jan was mijn NOD dag en dat is ook zo gebeurt. Ik heb al een test gedaan die negatief was helaas! Op het moment heb ik buikpijn, misselijk en gevoelige borsten dus heb weer een test gedaan maar was ook negatief. Ik wil het misschien te graag en daarom blijft het nu misschien uit. Ik ga stoppen met de ovulatietesten en dan zien we wel verder. Liefs Anouk
Welkom hier! ze zeggen inderdaad altijd als je er teveel mee bezig bent dat dat niet goed is. Maar ja probeer dat maar eens dat valt niet mee. Veel succes met zwanger worden!
Welkom Anouk Ook ik ben net gestopt met de pil. Heb ook vanalles gevoeld, misselijk buikpijn etc, je lichaam kan je gek maken. Maar heb gewoon ontpillingsverschijnselen gehad. Hopen dat je snel zwanger bent.