Een newby :-)

Discussion in 'Even voorstellen' started by Miek75, Mar 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miek75

Miek75 Lid

Mar 13, 2009
    7
    0
    0
    Zojuist mezelf aangemeld en daarom maar even een voorsteltopic, wel zo netjes toch :D
    Ik ben Patricia, 33 en 10,5 jaar getrouwd. :oops: Jarenlang heb ik (eigenlijk wij) geroepen: kids is niks voor ons :oops:
    Af en toe kwam het topic wel ter sprake, maar er zijn altijd weer talloze redenen om het niet te doen (niet praktisch, geen oppas, ons leven veranderd dan zo veel, wat is de meerwaarde...... jullie kennen het misschien wel). Hubs zei wel eens vaker voor de grap: zullen we een kleine maken, en meestal lachten/praten we er overheen, tot we een dag of 3 terug er eens goed over hebben gesproken. Merkte aan hem (kon het aan zijn ogen zien) dat hij het toch ook wel mooi zou vinden.
    Blijken we toch heel diep van binnen wel te willen, maar ook wel heel "bang" te zijn voor alles er omheen :oops:
    Uiteindelijk hebben we gisteravond besloten om er gewoon voor te gaan.
    Ons leven met z'n tweetjes is compleet, maar met een kleine toch completer. En alles er omheen, we zien wel waar het schip strandt :rolleyes: Langer wachten willen we niet, toch gezien mijn leeftijd. Twijfelen doe je niet als je er echt helemaal niet aan wil beginnen, dus nog 14 dagen de pil en dan stoppen we ermee. Ben gisteren meteen aan Foliumzuur begonnen en ga ook maar eens wat regelmatiger en gezonder leven. ;) Dus 2009....wordt misschien ook ons jaar ?
    Zo, das een heel verhaal.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, ervaringen en tips en ga zeker het hele forum eens lekker uitspitten :)

2. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    welkom op het forum

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoi Patricia, welkom op het forum. Hier nog een die altijd geroepen heeft dat ik geen kinderen wil. Heel veel mensen hebben al van jongs af aan dat ze kinderen willen, heb ik nooit gehad. Pas sinds een paar jaar, nu er veel kinderen om me heen geboren worden, kreeg ik pas zoiets van is toch wel heel leuk en kreeg ik echt kriebels in me buik van dit wil ik ook. Ook hier een beetje de angst van het onbekende, niet weten wat er komen gaat. Sinds januari heb ik echt de knop omgezet en we gaan er ook echt voor

Veel succes met zwanger worden straks, dat het maar snel raak mag zijn.

Groetjes Jewe

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum en alvast succes met zwanger worden.

5. Miek75

Miek75 Lid

Mar 13, 2009
    7
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties :D Ik tel echt de dagen af tot de laatste pil. Ik merk ook dat we samen ook nog iets meer hebben nu. Een soort van geheimpje zeg maar :oops: Hoop dat het allemaal gaat lukken (en het liefst nog een beetje vlot ook :) )
    @Jewe: Jij ook succes :)

Share This Page