Beste forumlezers, wij zijn sinds kort ook bezig met zwanger worden. De 1ste is er al, ze word volgende maand 4 jaar. De testen die ik toen had waren met 7 dagen over tijd nog negatief en uiteindelijk bij de dokter na 10 dagen positief. Gestopt met de pil, 1x ongi en het was raak!! Nu ben ik er veel meer mee bezig dan toen. Maar nu is na 4 jaar mijn cyclus nog niet echt duidelijk, wellicht dat is er hier ook met andere dames over kan praten. Zie uit naar gezellige positieve gesprekken. Ps. ik zou aanst zaterdag mijn mensturatie moeten krijgen.. Erg zenuwachtig natuurlijk!
Welkom op het forum en ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben Veel succes en klets plezier !
Hoi, bedankt voor je berichtje.. Ben echt heel benieuwd. Hebben er hier vrouwen ervaring met de testen van matcare??
Welkom op site en succes met zwanger worden Ik heb zelf nooit de testen van matcare gebruikt , meestal die van de Kruidvat (2voor5Euro) Heb laatst meer voor de grap die van clearblue gedaan die aangeeft hoe ver je bent. wel duur maar voor 1x grappig want het klopt ook nog
Ik weet nu dus niet hoe mijn cyclus is na 4 jaar mirena. Hoop gewoon de nomale 28-30 dagen. Vanaf wanneer zou ik kunnen testen? En welke zijn er het gevoeligst? IK denk dat er bij mij erg weinig hcg te ontdekken is bij mijn nod.. Omdat is bij de 1ste zelf na 7 dagen nog negatief kreeg. Hoor het graag..