Hallo meiden... mijn man heeft alweer een hernia en afgelopen jaren bij verschillende ziekenhuizen gelopen ivbm nietsteenaanvallen.... een paar keer op 1e hulp beland bij verschillende ziekenhuizen en een aantal keer een ct scan gehad... nu hoorde wij puur toevallig vorige keer dat ze in het laatste ziekenhuis geen ct scan wilde maken omdat hij er al eentje had gehad... blijkt dus dat een ct scan gelijk staat qua straling aan 1000 keer een rontgen foto krijgen... wij stonden aan de vloer genageld.... hij heeft er al zo,n 6 gehad afgelopen 5 jaar... waarbij hij bij de een wel bescherming om zijn balzak kreeg en bij de ander niet.... ik wil iedereen hier dus eigenlijk waarschuwen.... als je weet dan je al te maken hebt met zaad van mindere kwaliteit meld het als je voor zo,n scan gaat en eis een loodknip ( zo noemen ze de berscherming voor de balzak)... wij willen binnenkort voor een 2e proberen maar ik maak me er toch best zorgen over... en ik ben er behoorlijk boos over.. dus bij deze wees gewaarschuwd xxxxx jose
jeetje, idd... Maar ik moet meteen aan mn meissie denken, die was 2 maanden toen ze dr CT scan kreeg.... 1000 foto's...jeetje
nou het blijkt dus zo te zijn dat men er helemaal niet zo netjes mee omgaat.... er wrd lerrerlijk tegen mijn man gezegd we doen niet nog een scan want u bent nog jong en ik neem aan dat u een kinderwens heeft.... gr Jose