hoi hoi ff voorstellen ik ben Sil. Ik ben sinds januari gestopt met de pil en 8 mei was mijn laatste menstruatie, nu zou ik dus ongeveer 3 juni weer moeten worden maar dat werd ik niet.. Zaterdagnacht geklust en boem roze afscheiding, ik maar denken ja ik ben toch ongesteld geworden, dus zondag wel bloed gehad maar andere kleur en een beetje stolsel erin bij het plassen.. maandag houdt het ineens op en woensdag echt een druppeltje gehad en soms bij het afvegen wat rozig, donderdag niets en vandaag ook weer niets... mijn cyclus was 26,27,28,26 en nu dan 30 als ik dat moet meetellen, maar normaal gesproken ben ik 3 of 4 dagen en dan de eerste 2 dagen vloei ik erg veel.... is mijn lichaam van slag of zou het raak kunnen zijn? het rommelt nog al in me buik en hier en daar steken en bij vlagen misselijk..test afgelopen woensdag gedaan in de middag maar was negatief. Ik denk nog maar eens testen in de ochtend.. Zo dat was een hele verhaal.. xx
pfff ik hoop het ook en Ella voor jou ook!! Overigens ik heb me voorgenomen om zondagochtend te gaan testen!
nou meiden helaas weer een negatieve test (kon niet wachten)..dus nu maar maandagochtend naar de huisarts!