Ook nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Flower87, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flower87

Flower87 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben een jonge vrouw ;) van 23 jaar. Al een paar jaar kriebelt het bij mij en wil ik graag kinderen. Ik wil graag jong moeder worden en ben op zoek naar ervaringen van jonge moeders. Er staan zoveel onderwerpen hier dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien :) Ik en mijn vriend zijn nu bijna 6 jaar samen. Hij heeft een vaste baan bij de landmacht en ik werk sinds een maandje ongeveer 10 uur in de week. We hebben het dus niet heel erg breed en nu zou ik graag willen weten hoe jullie dat doen? Is het bv. te doen dat als we een kindje hebben hij fulltime werkt en ik een paar uur in de week werk of is het bij de meesten zo dat pas rond de basisschooltijd gaan werken? Ik weet het: een heleboel vragen maar hoop op antwoord :)

Liefs

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    allereerst welkom hier! wat werken betreft manlief en ik werken beide 80%, dat komt bij mij neer op zo'n 28 uur per week. Ik vind het goed te combineren, allebei een vaste dag en middag bij de kleine thuis en de andere twee dagen gaat meneertje naar de kinderopvang.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    welkom

4. Flower87

Bedankt voor het antwoord en het welkom! Mijn vriend is nu op uitzending en hopelijk ga ik stoppen met de pil zodra hij terug is -)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom op t forum!
    Hopelijk is jullie snel een wondertje gegund!

7. Flower87

Dank jullie wel!

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid