Zo lekker genant Ik weet niet wanneer mijn NOD is, ik ga uit van 5 augustus maar kan ook later zijn.. Ik heb wel het idee dat ik mijn eisprong al heb gehad. (al 2x getest op 27-7 en 2-8 beide negatief) nu heb ik sinds een week dat sex pijn doet, op alle manieren zeg maar. En als we klaar zijn doet mijn baarmoeder pijn en tijdens de sex zijn het mijn liezen die pijn doet en mijn buikwand ook, lijkt net alsof hij ergens tegen aan drukt. Maakt de sex er niet echt leuker op. Manlief voelt niks anders dan normaal maar vind het niet leuk dat het zo'n pijn doet. Iemand hier ervaringen mee?? Of iemand die het herkent?
Ja ik herken het zeker. Had het vorige maand ook na mijn ei tot aan NOD zelfs. Niet elke x maar tot wel 3x gehad ofzo. Manlief voelde ook niks anders dan anders maar ik wel. Vreemd he, ik denk dat het bij mij kwam omdat het allemaal zo spannend was.. ik bedoel ronde 1, alles nieuw voor mij. En je denkt toch... zou het? En toen leek ik me toch al anders te voelen die 2 weken. Tussen de oortjes, want nu ronde 2 maak ik me niet druk om symptomen en dan heb ik ze ook niet... gek he. Wat je met je hoofd allemaal kan doen. Maar weet natuurlijk niet of het bij jou ook zo is.
Thnx voor je reactie! Ik heb het wel vaker dat het soms wat gevoeliger is idd. Maar niet zo vaak achter elkaar. Naderhand lig ik te huilen omdat het toch wel pijn deed en ik de sex niet echt leuk vond. Waardoor mn vent zich weer schuldig voelt enz enz dus gezellig haha Het is voor ons ronde weet ik hoe veel, al 1,5 jaar bezig dus nu wel de tel kwijt haha maar heb dit toch nooit zoveel achter elkaar gehad!! Wat k*t dat jij het vorige ronde gehad heb zeg! En dan ook nog eens van je eisprong tot aan je NOD pff
@Doodah hmm spannend, hoop dat het iets goed betekend! Had jij ook na de sex een harde opgezette buik?
ik heb dat ook gehad en een week later bleek ik zwanger te zijn. het was in ieder geval geen prettig gevoel!
ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook in het begin....als ik klaar kwam deed het onwijs pijn als de spieren zich weer gingen ontspannen....trok me hele bovenbenen door...en een kramp in mijn buik.....pfffff niet normaal meer!
Mwah...dat kan ik me niet herinneren. Het enige wat ik dacht was; blij dat dat erop zat. Echt! Pff, leek alsof ie door een muur door wilde gaan.
Ik had wel 10 dagen voor NOD een test gedaan (yeah...I know, dont bother), en toen kreeg ik (dat was waarschijnlijk pas na een half uur), een licht roze streep net zo breed als de teststreep (wil naturlich niets zeggen). Maar ja...ik kan op 8 aug weer gaan testen, maar geen zin eigenlijk. Ik wacht gewoon af of ik ongesteld wordt of niet. Ik heb namelijk het gevoel dat ik het wel gewoon ga worden, omdat ik ongesteldheid krampen voel. Wat ik wel vreemd vind deze ene maand, is dat ik gisteren b.v. uit het niets moest huilen en in de avond omdat ik er helemaal doorheen zat. Maar ik ben altijd wel voor mijn maandstonden wat emotioneler, alleen dit viel me op. But will see...; )
Het is niet zozeer als ik klaarkom, al is dat ook iets gevoeliger.. maar idd volgens mij zei Doodah het ook alsof hij door een muur wil ofzo.. en maakt dan niet uit of we rustig doen of wat ruiger dat gevoel blijft, echt niet leuk gewoon.. Maarja hooop dat het iets positiefs is, maar denk t zelf niet..
ik heb het sinds ik zwanger ben ook heel erg maar biji mij ook alleen als ik klaarkom...als je baarmoeder zich samentrekt doen alle spieren echt enorm pijn...lijkt wel een soort kramp...maar tijdens de sex heb ik er geen last van... xxx