Wannabe a mom die er eindelijk voor gaat....

Discussion in 'Even voorstellen' started by wannabe a mom, Jan 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal me eerst even voorstellen. Mijn nickname is 'wannabe a mom' en ik ben 34 jaar. Mijn vriend is 39. Ik volg dit forum nog niet zo lang, want ik had er geen reden toe. Nu wel, want we gaan proberen een kindje te krijgen.

Het heeft lang geduurd voordat ik zover was. Mijn partner en ik hebben al 18 jaar een relatie. We hebben een leuk, gezellig en 'vrij' leven. Met 'vrij' bedoel ik dat we kunnen gaan en staan waar we maar willen en hebben nergens naar te kijken. We reizen wat af, gaan regelmatig naar ons favoriete grand café, werken allebei fulltime en doen veel met onze vrienden. We zijn echte levensgenieters. Dan komt er een punt dat je wat ouder wordt. Mijn leeftijd gaat meetellen, dus ik werd (in mijn ogen) gedwongen om er serieus over na te denken. 'Wat wil je nu?' Met zijn tweëen door en geen kinderen....of wel kinderen? Geef je al je vrijheid op en wat krijg je er voor terug? kunnen we wel kinderen krijgen? Het waren vragen die zeker 1,5 jaar door mijn hoofd hebben gespookt. Natuurlijk hebben we het er vaak over gehad (in ons stamcafeetje). Ik denk wel dat ik er klaar voor ben. Weet je...het is misschien de leeftijd hoor, maar je denkt nu meer over alles na. Misschien door wat je in je omgeving ziet en door de jaren hebt meegemaakt. Voor mij is het echt een soort proces geweest om te komen waar ik ben. (qua gedachte) Het gekke is dat wij al jaren (zo'n 8 jaar) al een meisjesnaam hebben en over een jongensnaam hoeven we ook niet meer na te denken. Zo zie je maar; ik ben er wel klaar voor geweest, alleen duurde het wat langer voordat ik dat besefte.

Nou goed, mijn laatste strip loopt ten einde. Vrijdag de laatste. Dat zal wel gek zijn, om na al die jaren dat kleine stomme pilletje niet meer in te nemen...mijn zekerheid....ik laat het nu geheel aan het lot over. Ik bekijk het nuchter en zie wel hoe het allemaal gaat lopen, voorlopig nog geen schema's voor mij.

Dit ben ik...ik kan er niets anders van maken. Ik hoop veel op te steken van jullie. Ik kijk al uit naar de komende topics en discussies. Ik wens iedereen heel veel geluk toe! Dat al jullie dromen werkelijkheid worden!

Wannabe a Mom

PS: Is dit voor sommige onder jullie herkenbaar of ben ik gewoon een muts die teveel heeft lopen piekeren?

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Welkom op het forum. Ik denk dat er wel meer meiden zijn die dit herkennen hoor. Hopelijk mag het dan snel zover zijn.

Liefs, Bibu !

3. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi wannabe a mom

Heb ook een tijd lopen piekeren voordat ik met de pil stopte, maar toen ik hem eenmaal overboord had gegooid voelde het zo goed en wilde ik dat ik het eerder had gedaan!

Groetjes en het beste gewenst voor 2007

Marie

4. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Welkom en veel succes met zwanger worden.

5. yessyca

yessyca Actief lid

Jan 4, 2007
    131
    0
    0
    hey,

Ik vind dat je niet hebt gepiekerd, ik vind dat je heel realistisch hebt gekeken naar je leven en verwachtingen!

Ik wens jullie heel veel plezier, en geluk!

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom!

7. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Welkom jij! Ik heb ook HEEL lang nagedacht (ok, geen 8 jaar) en zit nu in dezelfde schuit; vanavond mijn laatste pil, wie weet komen we elkaar nog vaak tegen hier op het forum. Ik hoop, hoe dan ook, dat het snel raak voor je is!

8. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ps. ik heb een nieuw onderwerp geopend onder "Zwanger worden" met de titel: Vandaag laatste pil!

Share This Page