Ik ben een vrouw van 36 jaar, gescheiden en moeder van een dochter van 10 jaar Ik heb altijd nog een grote kinderwens gehad maar mijn ex wilde dat absoluut niet. Nu heb ik een lieve nieuwe vriend sinds 1,5 jaar en we wonen sinds 7 maanden samen. Graag willen we samen een kindje en daar onze leeftijd niet meer zo jong is zijn we in januari gestopt met de pil. Vandaag ging ik naar het kruidvat en werd ik gedreven naar de zwangerschapstest, deze gekocht met het idee voor als het zo ver is. Ik was 2 dagen overtijd dus wie weet. Kon het niet laten, de test gedaan, en wat bleek, harstikke positief! Ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven, ben heel blij maar moet ook even wennen aan het idee dat mijnlangvervulde wens eindelijk uitkomt. Voor mijn vriend is het zijn eerste kind dus helemaal speciaal
welkom! wat fijn! van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap , ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!
dankjewel allemaal vindt nog steeds moeilijk te bevatten maarga er van genieten ik had nooit gedacht deze kans nog te krijgen dus ben extra blij nu!