Hai dames, Ook ik zal me even voorstellen en ik hoop dat ik me tot jullie kan richten voor wat nederlandse praat en geruststelling in mijn op dit moment roerige leven Ik ben Ellen, 35 jaar en recent zwanger van ons eerste kindje. Mijn mannetje is 25 en een Deen. Ik woon sinds een aantal maanden in Denemarken en ik ben nog volledig aan het inburgeren hier, maar zoals het er nu uitziet zal ik Denemarken met nog een nieuwe burger gaan uitbreiden. Ik zal binnenkort de uitnodiging ontvangen voor mijn eerste echo en ik ben een vreselijk bange muis, maar we zullen zien wat ze in het Deens te brabbelen hebben! Bedankt voor het lezen, en ik hoop veel chatplezier met jullie te gaan hebben! groetjes!
Hoi Ellen, Welkom! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er van! Veel lees/kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma
Wat leuk dat je in Denemarken woont! Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met je echo! (kun je al een beetje wennen??)
Dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Hmm wennen.... als ik aan danish pastry denk roep ik direct JA! Maar na weken varkensvlees denk ik eigenlijk... neeeeeeeeeeeeeeeeh! Het is een prachtig land, mensen zijn vriendelijk maar de taal is een puur drama. Een stille D.... nu vraag ik je. En ja, je spreekt hem uit als een L. Ik geef het op
welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.. denemarken lijkt me een erg mooi land. Ik wens je veel plezier op de echo.