Hallo. Ik ben Chadee, 18 jaar jong en alweer 25 weken & 4 dagen zwanger van een prachtige meid. Ik woon samen, ben verloofd & we kunnen niet wachten tot onze kleine er is. Liefs Chadee
Heey Chadee! Ik ben Lorena, 20 jaar, mama van een dochtertje Siënna, en nu bezig voor een 2e kindje.. Zit vandaag op mn nod, dus hopelijk is het deze ronde raak. Spannend he, als er zo'n kleine onderweg is?! Heb je een beetje een makkelijke zwangeschap, zonder veel kwaaltjes? xx
Hey Lorena. Leuke naam voor je dochtertje zeg! Hoe oud is ze? Het is zeker spannend dat er zo'n kleintje onderweg is, ik geniet van iedere beweging, trapje dat ik voel! Ik heb niet echt een makkelijke zwangerschap, veel last van mijn rug, veel moe, de laatste dagen ook veel buikpijn, maar tis voor een mooi doel! xx
Dankje! Ze word in juli 1 jaar, gaat super snel allemaal! Hmm.. jammer dat je veel last hebt van je rug en vermoeidheid, maar probeer dr maar zo veel mogelijk van te genieten.. Ik heb dat echt te weinig gedaan en heb daar best spijt van. Ben je gepland jong zwanger geworden als ik vragen mag? xx
Haha, leuk joh, dat ze in juli alweer 1 jaar word! Tijd gaat snel, of niet? Ja natuurlijk mag je dat vragen! Het is niet gepland, wel zeer gewenst! Liefs Chady
Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Aniston, 27 jaar oud.. sinds 28-11-2010 trotse mamma van een stoere vent en nu 4 weken zwanger van de tweede spruit. Mijn geluk kan niet op